سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صانعی:

شعبده باز نیستم/تلاش می کنیم خلبان بسازیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی با کلمات را بلد نیستم و در صورت موفق نشدن از تیم ملی می روم.

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اسامی 25 نفره تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات جام جهانی تایلند فردا از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام می شود.

وی در مورد حضور مدیر اسپانیایی تیم ملی فوتسال گفت: در صحبت های که با خسوس داشتم نقاط مختلف و قوت تیم ملی را اعلام کرده ام و می دانیم تیم ملی نقاط مخفی دارد و آن را کتمان نمی کنم و قرار روش های مختلف این مدیر اسپانیایی را در تمرینات تیم ملی پیاده کنیم.مشکلی با وی نداریم و از راهنمایی های وی کمک میگیریم.

صانعی تصریح کرد: گفته ام درصورت نتیجه نگرفتن در جام جهانی از تیم ملی می روم زیرا قراردادم نیز تا پس از این مسابقات است و هرگز در مورد استعفا صحبتی نکرده م. شعبده باز نیستم و بازی با کلمات را نمی دانم.

وی افزود: همه تلاش را برای مسابقات جام جهانی می کنیم و برای کسب نمره 20 مسابقه می دهیم و پله پله برای تیم ملی هدف گذاری کرده ایم. این موضوع مثل آن می ماند که فردی با هدف خلبان شدن در آخر راننده (گاری) می شود اما چشم انداز فدراسیون و تیم ملی به اهداف بالاتر در جام جهانی است و دوست داریم در میان چهار تیم برتر دنیا باشیم و برای آن تلاش خواهیم کرد./مح
برچسب ها: صانعی ، فوتسال ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.