قرار داد مدير فني اسپانيايي تيم ملي فوتسال كشورمان اول مهر به امضا مي رسد و وي از همان زمان فعاليت خود را در ايران آغاز مي كند.


 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  ،‌مدير فني اسپانيايي تيم ملي فوتسال  كشورمان اول مهر وارد تهران مي شود و پس از امضاي قرارداد همكاري اش رسما فعاليت خود را در تيم ملي آغاز مي كند
اين مدير اسپانيايي قرار بود دو ماه  قبل وارد كشور شود كه با وجود برخي مشكلات ورود حضور وي به تاخير افتاد.
 پس از آن عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال به دنبال رايزني براي حل  اين مشكل دست به كار شد تا اين مدير اول مهر به ايران بيايد.
 فدراسيون فوتبال از اعلام نام مدير فني اسپانيايي  تيم ملي فوتسال تا امضاي قرار داد رسمي وي خودداري كرده است اما شنيده مي شوداين مدير سرمربي موفق تيم فوتسال (بارسلونا)  اسپانيا بوده كارنامه خوبي داشته است.
 اين مدير اسپانيايي يك ماه قبل 2 روز از امكانات فوتسال ايران بازديد كرده بود.
همچنين شنيده ها حاكي از آن است كه اين مدير فني در كنار علي صانعي سرمربي تيم ملي فوتسال در جام جهاني تايلند دراواخر آبان حضور داشت و در واقع به صانعي نيز تا مسابقات جام جهاني فرصت داده شده است.

ترابیان: تا زمان امضای قرارداد نام مربی اسپانیایی را اعلام نمی‌کنیم

image

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از اعلام نام گزینه اسپانیایی حضور در تیم ملی فوتسال کشورمان خودداری کرد و این کار را به دور از اصول حرفه‌ای خواند.

  عباس ترابیان  افزود: گزینه حضور در کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان روز شنبه اول مهرماه به ایران می‌آید تا شروع به کار کند.

"آیا نام این مربی "خسوس کاندلاس" است؟"، ترابیان در پاسخ به این پرسش گفت: بنابر تعهدات حرفه‌ای خود تا زمان امضای قرارداد نهایی نامی از این مربی به میان نخواهیم آورد. با این شرایط نه نام این مربی را تایید می‌کنم و نه تکذیب./با

 


 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار