سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

تامین نیازهای غذایی لبنی حجاج، توسط شرکت شیر پگاه زنجان

نیازهای غذایی لبنی حجاج توسط شرکت شیر پگاه زنجان تأمین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،مدیرعامل شرکت شیر پگاه زنجان گفت: این شرکت 60 درصد شیر استان را تأمین می‌کند و 5/1 درصد صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

جریان با اشاره به اینکه مجموعه صنایع شیر ایران با بیش از 3 هزار تن تولید در روز در کل کشور فرآوری را بر عهده دارد، افزود: 15 شرکت تولیدی نیز تحت پوشش صنایع شیر ایران است و بزرگترین فرآوری لبنی در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه این شرکت سال 56 افتتاح و در راستای تحقق استراتژی حرکت‌های خوبی انجام شده و در این راستا استراتژی تعریف شده در محور صادراتی می‌باشد، تصریح کرد: پارسال نسبت به سال 89 شاهد رشد 80 درصدی صادرات بودیم و در نیمه اول امسال نیز رشد بسیار خوبی در صادرات داشتیم.

این مسئول با یادآوری اینکه این شرکت برای اولین‌بار تولیدات خود را به کشور کویت صادر می‌کند و هدف‌گذاری برای صادرات به این کشور 4 میلیارد دلار است، ادامه داد: این شرکت امسال نسبت به پارسال، 40 درصد در فروش رشد داشته است.

جریان خاطرنشان کرد: صنعت لبنی با چالش رو به رو شده، ولی این شرکت رتبه اول را در بین 15 شرکت صنایع شیر به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، به منظور تامین نیازهای غذایی لبنی حجاج توسط شرکت شیر پگاه زنجان، خط توسعه‌ای افتتاح خواهد شد تا میزان صادرات و کیفیت تولیدات افزایش یابد./س


برچسب ها: لبنیات ، حجاج ، پگاه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.