سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگي شهيد شوريده مستند شد

مستند شهيد شوريده روايتگر زواياي مختلف زندگي اين شهيد به كارگرداني حسن ساجدي است.

حسن ساجدي كارگردان اين پروژه تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: شهيد محمد شوريده از سرداران اوايل جنگ بوده كه در آن زمان به عنوان يكي از مهندسين رزمي جهاد سازندگي فعاليت مي كرده است.
وي در ادامه گفت: اين شهيد والامقام از طراحان پل هاي شنا در خطه جنوب بوده و در سال 1361 به درجه رفيع شهادت نائل گرديده است.
ساجدي اظهار داشت: در حال حاضر اين مستند مراحل تصويربرداري خود را به پايان رسانده و هم اكنون مرحله صداگذاري و تدوين خود را سپري مي كند.
وي افزود: خانواده و دوستان روايت كننده زندگي اين شهيد هستند.
كارگردان اين مستند ادامه داد: داستان اين مستند روايتگر بيمارستاني در شهر مشهد به نام شهيد شوريده است كه به چگونگي شناخت كادر بيمارستان از شهيد و تطبيق اسم شهيد در بيمارستان و اينكه چه تناسبي در عملكرد كادر بيمارستان داشته نيز پرداخته مي شود.
وي كه خود طراحي صحنه اين مسند را برعهده دارد، گفت: فيلم نامه اين اثر به قلم زينت صالح پور نوشته شده و تصويربرداري آن در گناباد مشهد توسط دوربين سجاد سجادي و رحيم فاضلي صورت گرفته است.
وي در مورد عوامل اين پروژه تصريح كرد: سعيد ساجدي مدير صدابرداري، دكتر حسن راغب ساخت موسيقي، عظيم محمدي جلوه هاي ويژه ميداني و حسن پيله ور جلوه هاي ويژه رايانه اي اين مستند هستند.
وي خاطرنشان كرد: اين مستند به تهيه كنندگي هادي توحيدي از شبكه هاي مستند شما و ملي روي آنتن مي‌رود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.