سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویی:

مراکز دانشگاهی بدون پرداخت شهریه می توانند ثبت نام کنند

مراکز دانشگاهی بدون پرداخت شهریه از دانشجویان می توانند ثبت نام کنند و صندوق رفاه شهریه را می پردازد.

کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: هم اکنون در خصوص تسهیلات و وام های دانشجویی یک مسیر جهشی را پیش رو داریم چنانچه صندوق رفاه دانشجویی در کمتر از 4 سال دیگر عملاً هیچ محدودیتی در پذیرش تسهیلات ندارد البته بخشی از این میزان به نوع بازپرداخت دانشجویان بستگی دارد.
 
وی افزود: البته در دانشگاه دولتی میزان پاسخگویی برای وام و تسهیلات به صندوق رفاه بالا است البته صندوق رفاه در هیچ موردی نبوده که پاسخ نداده باشد مگر این که از طرف مسئولین دانشگاه ها اطلاع رسانی صورت نگرفته باشد.
 
وی در خصوص وام شهریه اظهار داشت: هم اکنون صندوق رفاه دانشجویی به مرحله ای رسیده که هم 100 درصد متقاضیان را پوشش می دهد و هم 100 درصد سقف پرداختی را چنانچه هم اکنون حداکثر وام صندوق به دانشجو 75 هزار تومان رسیده است.
 
** بازپرداخت وام ودیعه مسکن به صورت یکجا
 
مرادیان در ادامه گفت: تمامی مراکز شهریه پرداز موظف هستند که بر مبنای حداقل اعتبار که در سال گذشته اعلام شده بوده بر اساس آن ثبت نام کنند.
 
وی افزود: اگر دانشجویی هم اکنون مشکل شهریه را دارد باید دانشگاه ثبت نام کند و صندوق رفاه دانشجویی تضمین می دهد که شهریه را پرداخت کند.
 
وی تصریح کرد: بحث ودیعه مسکن به صورت یکجا در اختیار دانشجویان متاهل قرار می گیرد و در شهری چون تهران البته اعتقادی مبنی بر این که این میزان وام ودیعه مسکن کافی باشد وجود ندارد. اما تا 7.5 میلیون تومان وام ودیعه مسکن در اختیار دانشجویان قرار می دهیم تا زمانی که فارغ التحصیل شدند یکجا این میزان را پرداخت کنند./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.