سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حساسیت هافبک‌هاي استقلال به نام جباری

اعضای تیم استقلال در انتظار حضور مجتبی جباری در تمرینات تیم هستند تا شرایط را برای تیم در ادامه بازی‌های لیگ تغییر دهد و در این میان هافبک‌های فعلی تیم روی این بازیکن و حضورش حساس شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مهاجمان تیم استقلال خصوصاً بازیکنانی که با جباری در استقلال همبازی بودند بارها در خصوص حضور وی در ترکیب تیم و تأثیر گذاری اش صحبت هایی را مطرح کردند که این موضوع با مخالفت و واکنش هافبک های این تیم روبرو شده است.

این درحالیست که مربیان تیم نیز پس از عملکرد هافبک ها در خصوص حضور تأثیرگذار جباری و بازگشت وی صحبت هایی را مطرح کردند که باعث شده است هافبک های تیم دلخور شوند و حتی اعلام کنند که این موضوع در روحیه آنها تأثیر گذاشته است.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی و حتی دستیارانش که رابطه خوبی با جباری نداشتند اعلام کردند بازگشت این بازیکن مشکلات خط حمله تیم را حل می کند و این موضوع شرایط را تغییر داده است زیرا از سوی هافبک های تیم اعلام شده است که جباری قرار است در ترکیب تیم مشکلات ایجاد شده توسط هافبک های فعلی تیم را جبران کند و این موضوع شرایط را تغییر می دهد زیرا علاوه بر اینکه هافبک ها پس از حضور جباری نیمکت نشین می شوند وضعیت برای کنار هم قرار گرفتن اعضای خط میانی نیز تغییر می کند.

شایان ذکر است، نکونام و جان واریو متهمان اصلی در خط میانی تیم استقلال هستند زیرا شرایط حضور آنها در ترکیب این آن طور که پیش از این تصور می شد نیست و این موضوع عامل این است که حساسیت از سوی دو هافبک اصلی تیم بیشتر شود./آق

برچسب ها: استقلال ، هافبک ، جباری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.