سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نيروي زميني سپاه:

پاسخ ایران به تهدیدات در تصور دشمنان نمی‌گنجد

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه نیروهای مسلح کشورمان امروز در آمادگی کامل به سر می‌برند، پاسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر گونه تهدید احتمالی را خارج از تصور دشمنان دانست.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه‌نيوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانمندی‌های این نیرو را درتمامی حوزه‌های ماموریتی در سطح مطلوبی توصیف كرد و گفت: نیروی زمینی سپاه با تکیه بر توان و دانش بومی متخصصان خود در تامین ادوات و تجهیزات رزم زمینی و موشکی در جایگاه مطلوبی قرار گرفته و به خودکفایی رسیده است.

وي در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهداری در رزم نیروی زمینی سپاه افزود: پیشرفت امروز ما در حوزه بهداری رزم به هیچ عنوان قابل قیاس با دوران دفاع مقدس نبوده و به پیشرفت‌های شگرفی در این حوزه دست یافته است.

پاكپور با بیان اینکه بیمارستان‌های صحرایی از کارایی بالایی در رزم برخوردارند، اظهار داشت: در "دومین نمایشگاه تخصصی بهداری در رزم نیروی زمینی سپاه" بیمارستان 60 تخت خوابی پرتابل صحرایی که قابلیت برپایی در کمتر از 1 ساعت را دارد به نمایش در آمد که این گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه در حوزه بهداری رزم است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنين در پاسخ به سوالی پیرامون برگزاری رزمایش امریکا و برخی کشورهای عربی در خلیج فارس تاکید کرد: ما هر رزمایشی را برای خود تهدید تلقی نمی‌کنیم و با هوشیاری و آمادگی کامل هرگونه تهدید احتمالی را به طور قاطع و غیر قابل تصور دشمنان پاسخ خواهیم داد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: ایران ، جنگ ، سپاه ، پاکپور ، موشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.