سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

16 مهرماه؛

زمان برگزاري پانزدهمين جشنواره پايان نامه سال دانشجويي

پانزدهمين دوره جشنواره پايان نامه سال دانشجويي و يازدهمين دوره پژوهش برتر دانشجويي 16 مهرماه در پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري جهاد دانشگاهي برگزار مي شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان انتشارات جهاد دانشگاهي، این جشنواره در سه بخش به صورت اصلی، جنبی و ویژه انجام می شود که در بخش اصلی پایان نامه های فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه ها و حوزه های علمیه کشور در گروه های فنی و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی، معماری و هنر، علوم انسانی و اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه و علوم دینی (جایزه علامه شیخ بهایی) مورد ارزیابی قرار گرفت.

بنابر گزارش دبيرخانه پانزدهمين دوره جشنواره پايان نامه سال دانشجويي و يازدهمين جشنواره پژوهش برتر دانشجويي، 548 پايان نامه در مقطع كارشناسي ارشد و دكتري به دبيرخانه ارسال شده است.

یادآور می شود این جشنواره هر ساله از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی ، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

پانزدهمين جشنواره پايان نامه سال دانشجويي و يازدهمين دوره پژوهش برتر دانشجويي  از ساعت 10 تا  12 روز يكشنبه 16 مهر  در پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري جهاد دانشگاهي به نشاني خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و چهارراه ولیعصر(عج)، نبش خیابان شهید برادران مظفر جنوبی برگزار مي شود./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.