سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعليق در انتظار فدارسیون کشتی ایران

نامه های تهدید فقط در فدارسیون بایگانی می شود

فدارسیون جهانی کشتی (فیلا) طی نامه ای خواستار برگزاری انتخابات مجمع فدارسیون کشتی ایران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته نامه ای ازسوی فیلا به فدراسیون کشتی کشورمان ارسال شد که در این نامه رافائل مارتینتی رئیس سوئیسی فدارسیون جهانی کشتی خطاب به حجت اله خطیب موفقیت کشتی ایران را در المپیک 2012 لندن تبریک گفته بود.

در این نامه مارتینتی ابراز خوشحالی کرده بود تا در انتخاباتی دموکراتیک خطیب تا المپیک بعدی در راس فدارسیون کشتی باشد اما مسئله ای که در این نامه به چشم خورد و هیچ کجا هم درباره آن صحبتی نشد چند خط پایانی نامه بود.

در چند خط پایانی نامه آمده دوستدارم اضافه کنم که کمیته انظباطی فیلا ممکن است تحریم هایی را در برابر فداسیون کشتی ایران در نظر بگیرد در مورد این که اگر انتخاباتی برگزار نشود ویا تقلبی صورت گیرد.در نهایت فیلا دستور العمل های کمیته بین المللی المپیک را در مقابل کمیته ملی المپیک ایران دنبال می کند.

همچنین فیلا طی یک نامه دیگر صراحتاً توضیح داده که فدارسیون ایران باید از فداسیون جهانی کشتی بابت تهمت های نسبت داده شده درباره کشتی سعید عبدولی و حریف فرانسوی وی در المپیک 2012 عذر خواهی کند واین موضوع را از طریق رسانه های گروهی در ایران اعلام کند و نتیجه را به فیلا منعکس نماید در غیر این صورت کمیته انظباطی فیلا جرایم سنگینی را برای کشتی کشورمان در نظر خواهد گرفت.

گفتنی است کمیته بین المللی المپیک نیز اعلام کرده ابتدا باید اساس نامه فدراسیون ها مورد تائید این کمیته قرار گیرد وپس از آن مجمع انتخاباتی برگزار شود که این اتفاق هنوز در مورد فدراسیون های کشورمان انجام نشده ؟!...در نهایت تمام این اتفاقات ممکن است به تعلیق یا محرومیتهای سنگین برای فدارسیون کشتی ختم شود که امیدواریم مسئولین هر چه سریعتر چاره ای بی اندیشند تا ورزش اول کشورمان دچار بحران نشود./آق
برچسب ها: کشتی ، فیلا ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.