سرپرست هیات کشتی اصفهان گفت: کشتی فرنگی اصفهان که زمانی قطب اصلی این رشته و جزو سه تیم برتر ایران بود،از بین رفته است.

علیرضا میرواحدی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهارداشت:از ابتدای ماه جاری به عنوان سرپرست هیات کشتی اصفهان منصوب شدم و با بررسی که در این مدت انجام دادم به این نتیجه رسیدم که زیرساخت های کشتی اصفهان از بین رفته است.
وی افزود: پایه های کشتی در این استان از بین رفته است و برای تهیه زیرساخت های کشتی اصفهان باید تلاش کنیم.
سرپرست هیات کشتی استان اصفهان با بیان اینکه قصد متهم کردن افراد را ندارم،گفت: در کشتی اصفهان فعالیت موثری انجام نشده است و برای احیای این رشته در اصفهان باید طرحی جدید داشته باشیم.
وی بابیان اینکه برای حضور در انتخابات هیات کشتی استان اصفهان هنوز تصمیم قاطع نگرفته ام،متذکر شد:در صورت حمایت فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش استان اصفهان از برنامه هایم در انتخابات هیات کشتی اصفهان شرکت خواهم کرد.
میرواحدی توجه به تیم های پایه و کشتی نوجوانان و جوانان در رشته های آزاد و فرنگی را یکی از مهمترین برنامه هایش برای کشتی اصفهان بیان کرد و گفت: برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت خوبی را برای این بخش پیش بینی کرده ام.
وی درباره همکاری اعضای هیات کشتی با وی نیز گفت: اعضای هیات کشتی اصفهان همکاری خوبی با من داشته اند و با همکاری آنها توانسته ایم دو هفته از رقابت های لیگ کشتی آزاد دسته اول باشگاههای کشور را در اصفهان میزبانی کنیم.
وی درباره تحویل امکانات دفتر هیات کشتی اصفهان به سرپرست این هیات نیز گفت: مدت تصدی داوود شیران بر هیات کشتی اصفهان پایان یافت بنابراین مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان از من خواست تا سرپرستی این هیات را برعهده بگیرم و زمینه برگزاری انتخابات سالم و آزاد توام با آرامش را برای هیات کشتی اصفهان فراهم نمایم./س



برچسب ها: اصفهان ، از بین ، رفتن ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.