سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه مهدي هاشمي با اميرارجمند و دو تن از مسئولان منافقين/ دستورالعمل جلسه پاریس در کیف آقازاده فراری

در حالی که برخی اخبار از بازگشت مهدی هاشمی به کشور حکایت می‌کند، بررسی‌های رجانیوز ابعاد جدیدی از پشت پرده بازگشت شاه‌کلید فتنه را روشن کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از رجا نیوز،خبر بازگشت مهدی هاشمی در حالی به یکی از اصلی‌ترین موضوعات سیاسی و امنیتی کشور مبدل شده است که برخی اخبار از برگزاری یک جلسه مشترک با حضور مهدی هاشمی، اردشیر امیرارجمند و دو تن از اعضای گروهک منافقین در پاریس حکایت دارد.
در همین رابطه يكي از مرتبطين اصلي اردشير امير ارجمند (سخنگوي جريان فتنه در خارج از كشور) اخيرا اعلام كرده است در جلسه‌اي كه چندي قبل در پاريس با حضور وي، دو تن از مسئولان سازمان منافقين و مهدي هاشمي برگزار شده، ضمن تفكيك وظيفه و نقش حاضران در جلسه، قرار شده است هر يك در نقشي كه برعهده مي‌گيرند، با تمام توان به صحنه بيايند.
 
بنا بر اظهارات اين فرد، در اين جلسه تأكيد شده است كه بدون حضور مهدي هاشمي، امكان انسجام مجدد جريان فتنه در داخل كشور و اجراي برنامه هاي تصويب شده براي انتخابات رياست جمهوري سال 92 وجود ندارد.
 
به ادعاي فرد مذكور، يكي از مصوبات اين جلسه آن است كه شرایطی به وجود آورده شود تا نظام مجبور به رفع حصر سران فتنه شده  و اين جريان به هر نحو ممكن، انتخابات سال آينده را در اختيار خود گرفته و فرد مورد نظر را بر صندلي رياست جمهوري بنشاند.
 
رجانيوز، دوشنبه گذشته براي اولين بار به نقل از نزديكان مهدي هاشمي از بازگشت قريب الوقوع او به كشور پس از گذشت سه سال و توجه نكردن به احضارهاي قضايي خبر داد.
 
در اين زمينه، برخي رسانه‌ها خبر داده‌اند كه مهدي هاشمي عصر روز شنبه يكم مهر ماه وارد تهران خواهد شد.
این درحالی است که برخي تشكل‌هاي دانشجويي از جمله اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي مستقل دانشجويان براي حضور در فرودگاه در زمان ورود مهدي هاشمي به تهران، فراخوان داده‌اند.
 
همچنين دستگاه‌هاي امنيتي نيز بر اساس شنيده‌ها قرار است با حكم جلب قضايي كه از مدت‌ها قبل در اختيار دارند، مهدي هاشمي را در همان فرودگاه بازداشت و روانه زندان كنند.
 
دادستان كل كشور سال گذشته در نشست خبري خود از اتهامات مالي و سياسي مهدي هاشمي خبر داده بود و يك مقام امنيتي نيز اظهار اميداوري كرده بود كه با بازگشت مهدي هاشمي به كشور و شرايط موجود، بتوان از تعداد قابل توجهي از پرونده‌هاي امنيتي و اقتصادي رمزگشايي كرد.
 
به نظر می‌رسد موضوع جلسه مشترك مهدي هاشمي با اميرارجمند و دو تن از مسئولان سازمان منافقين كه براي اولين بار منتشر مي‌شود، مي‌تواند فضاي رسيدگي به اين پرونده‌ها را که به عنوان یکی از مهمترین آزمون‌های دستگاه قضا به حساب می‌آید، با تحول جدي روبرو كند و رسيدگي به اين مسئله را در اولويت قرار دهد.
منبع: رجا نیوز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.