سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خبر داد:

حضور ايران در نمايشگاه گردشگری بين‌المللی JATA

بیست و سومين نمایشگاه گردشگری بین‌المللی2012 JATA در 30 شهریور ماه با شعار "پایه‌ریزی فرهنگ جدید برای سفر" و با حضور نمایندگان و فعالان بخش گردشگری کشورمان در مركز نمايشگاه‌های بين‌المللي توکیو گشايش می یابد.

مجید ابوالفتحی مدیر عامل كانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: نمايشگاه گردشگري بين‌المللي JATA يكي از معتبرترين نمايشگاه‌هاي مرتبط با صنعت گردشگري در سطح جهان و بزرگترین رویداد جهانگردی قاره آسیا به شمار می‌آید و تلاش دارد تا علاوه بر آشناسازي ژاپني‌ها با توانمندي‌هاي گردشگري جهان، این کشور را به عنوان يك مقصد بالقوه گردشگري به ساير طرف‌هاي خارجي معرفي کند.
 
ابوالفتحی افزود: در این دوره از نمایشگاه جاتا غرفه جمهوري اسلامي ايران در سالن آفریقا، بخش محل دائمي برگزاري نمايشگاه‌هایTokyo Big Sight قرار دارد و کشورهای تونس، آذربایجان، ترکیه، کراواسی و استرالیا در همسايه‌های ايران در اين نمايشگاه هستند.

وی یادآور شد: امسال در کنار کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمايشگاه گردشگري بين‌المللي جاتا 2012، از شركت‌هاي فعال صنعت گردشگري از جمله شركت خدمات مسافرتي و گردشگري آيتو، شركت خدمات مسافرتي و گردشگري ارس، شركت خدمات مسافرتي و گردشگري پرشیا تور و شركت خدمات مسافرتي و گردشگري تهران گشت نیلی حضور داشته و مانند سال‌هاي گذشته توانمندي‌ها و جاذبه‌هاي گردشگري كشورمان را در معرض بازديد علا قمندان قرار خواهند داد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی درباره این رویداد گردشگری بین‌المللی تصریح کرد: نمايشگاه جاتا به دليل شمار زياد شركت‌كنندگان و بازديدكنندگان، محلي مناسب براي مذاكره و رايزني ميان آژانس‌ها، نهادها و شركت‌هاي مرتبط با صنعت گردشگري و جهانگردي در سطح داخلي و بين‌المللي شناخته می‌شود و هیمن موضوع الزام شرکت کشورمان در راستای تحقق هدف کانون برای جذب گردشگران خارجی به ایران را به اثبات می‌رساند.

مدیر عامل کانون جهانگردی واتومبیلرانی خاطرنشان كرد: طبق برنامه‌ريزي انجام شده، روز نخست جاتای امسال به برگزاری مراسم افتتاحیه، نشست‌های تجاری و گردشگری و بازدید متخصصان و نمايندگان صنعت گردشگري کشورهای مختلف جهان و مطبوعات اختصاص داشته و دیگر روزها نيز ميزبان عموم مردم و علاقمندان به صنعت جهانگردي، متخصصين حرفه گردشگري و ... خواهد بود.

به گفته ابوالفتحی، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری در زمینه گردشگری در طی روزهاي برگزاری نمایشگاه، آشنایی با آخرین دست آوردها و نوآوری‌های ارائه شده در صنعت گردشگری از سوی شرکت‌های دیگر، بد ست آوردن فرصت‌های جدید تجاری و سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی، بررسی و مقایسه مسقیم کیفیت دست آوردها و خدمات گردشگری و شناسایی و جذب مشتریان علاقه مند به سفر، از مهمترین هدف‌های ایران برای شرکت در نمایشگاه گردشگری جاتا به شمار می‌رود. /ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.