سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پنج شنبه همانند سال قبل مدارس تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تعطیلی پنجشنبه های مدارس سر جای خود باقی است واین طرح همانند سال قبل اجرا می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مجید عاملیان امروزدر آستانه بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران افزود: در روزهای پنجشنبه فوق برنامه تربیتی، به صورت اختیاری ارایه می شود.
وی با اشاره به روند اجرای سند تحول بنیادین در استان گفت: این سند، نقشه راه تعلیم و تربیت را برای ما به خوبی ترسیم کرده است.
عاملیان، با اشاره به آمادگی فضای تعلیم و تربیت استان برای اجرای ساختار 6،3،3گفت: به این منظور تمام مشکلات موجود در زمینه های فضا، نیروی انسانی، محتوا و آموزش معلمان در استان مرتفع شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در سال تحصیلی جدید دو هزار و 220 کلاس جدید با عنوان کلاس ششم در مدارس ابتدایی ایجاد شده است.
وی گفت: به لحاظ نیروی انسانی نیز برای سال تحصیلی جدید دو هزار و 220 معلم با فراگیری آموزشهای لازم، آماده تدریس در پایه ششم ابتدایی هستند.
عاملیان با اشاره به ساختار چهار دوره سه ساله در آموزش و پروش در قالب این سند گفت: در زمان حاضر 10 درصد دانش آموزان استان در قالب آموزش ابتدایی در دو دوره سه ساله سازماندهی شده اند.
وی همچنین با اشاره به وجود تنها 220 مدرسه ابتدایی دو نوبته در استان اصفهان گفت: بیشتر این مدارس در شهرستانهای کاشان، نجف آباد و ناحیه پنج می باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان تعداد مدارس راهنمایی دو نوبته را 63 مدرسه و تعداد مدارس متوسطه دو نوبته این استان را 21 مدرسه عنوان کرد/س .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.