سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه بسیج رسانه در محکومیت توهین به ساحت پیامبر اسلام

گرایش روزافزون مردم جهان به رسالت پیامبر خاتم(ص) باعث سردرگمی دشمنان شده است

سازمان بسیج رسانه در بیانیه‌ای آورده است: آن چه امروز دشمنان توحید و دین را آشفته و سراسیمه و سردرگم کرده، گرایش روزافزون مردم جهان به تعالیم و رسالت پیامبر خاتم(ص) و افزایش و گسترش بیداری امت و تسخیر قلوب ملت‌ها به وسیله نور تابان اسلام ناب محمدی (ص) است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، متن بیانیه بسیج رسانه در محکومیت توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) به شرح زیر است:

نظام زور محور و سود باور غرب بار دیگر حمله صلیبی جدیدی را این بار از روزنه‌های فرهنگی متوجه آیین رحمت و برادری و نگین خاتمش حضرت محمد مصطفی(ص) و شخصیت‌ قدسی و معنوی آن رسول بزرگوار نموده است.

امروزه بحران معنایی جامعه سکولار غربی نه تنها روز به روز از شدت و حدت بیشتری برخوردار می‌شود بلکه به راستی می‌توان از ایده پایان لیبرالیسم سخن به میان آورد.

ترس از فروپاشی تصویر متوهم خود ساخته شهر درخشان بر بلندای یک قله در نتیجه بازگشت دین و آیین اسلامی به متن و بطن روابط دولت‌ها و انزوای روز افزون نظم قدرت محور و ماده باورشان، آنان را دچار سردرگمی و بیماری مالیخولیایی عجیبی نموده است تا آنجا که این جریان شیطانی عنان اخلاق و ارزش را رها کرده و به منظور دستکاری در نظام اعتقادی مسلمانان جهان و تخریب باورهای توحیدی آنان، ایمان‌ها، معرفت‌ها، عزم‌ها، اسلام ناب محمدی و رسول پاکی و راستی آن را آماج حملات خود قرار داده‌اند.

مهندسان فرهنگی و هنری آمریکایی و صهیونیستی در هالیوود، پنتاگون و سیا به منظور شکستن ایده و الگوی مقاومت در برابر نظام استکباری غرب که با موج گسترده بیداری اسلامی نیز همراه شده است و همچنین به منظور استحاله نظام فرهنگی و اعتقادی مسلمانان، ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌های آنان به منظور انصراف از راه اسلام، یکبار دیگر در محک زدن اتحاد و انسجام اسلامی دچار یک خطای فاحش استراتژیک شده و دست چدنی با روکش مخملیشان بیش از پیش برای مسلمانان و جهانیان آشکار شد.

آن چه امروز دشمنان توحید و دین را آشفته و سراسیمه و سردرگم کرده، گرایش روزافزون مردم جهان به تعالیم و رسالت پیامبر خاتم و افزایش و گسترش بیداری امت و تسخیر قلوب ملت‌ها به وسیله نور تابان اسلام ناب محمدی (ص) است.

اینها همه در تعارض و تقابل با فرهنگ و تعلیمات لیبرالیستی صهیونیستی حاکم بر نظام سلطه جهانی است که برای ترویج و حاکمیت آن، در سطح جهان، چند صد سال برنامه ریزی و دسیسه چینی‌ شده است.

بسیچ رسانه ضمن تاکید بر پرهیز از تفرقه و شناخت استراتژی‌‌های دقیق دشمنان اسلام و ایادی استکبار، از همه‌ رسانه‌ها دعوت می‌کند تا در زیر پرچم ایمان و نگین خاتمش با هم همصدا و یکدل شده و با ایجاد یک انسجام اسلامی در حوزه رسانه، ماهیت متوحش مدرن فارغ از ارزش و اخلاق غربی را که در لفافه زرورق‌های جعلی حقوق بشر و آزادی بیان پنهان شده است را بیش از پیش آشکار نموده و جهاد شایسته‌ای در جهت نشان دادن ماهیت عمیق معارف اسلامی داشته باشیم.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.