حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به تولید فیلم موهن بر علیه پیامبر اسلام اظهارداشتند : موج عظیم تنفر و اشمئزاز از سازندگان فیلم موهن و حمایت کنندگان آن در سراسر جهان روز بروز افزایش می یابد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: مفاسد این فیلم به مراتب از آیات شیطانی بیشتر می باشد اگر امام راحل هم اکنون زنده بودند همان حکم سلمان رشدی پلید را بر کارگردان و عوامل این فیلم صادر می کردند.
ایشان با اشاره به خروش میلیونی مردم لبنان ادامه دادند: بزرگترین خروش جهانی بر علیه امریکا و اسرایئل با رهبری شجاعانه سید حسن نصر الله درجنوب لبنان صورت گرفت که در رسانه های جهان مانند توپ صدا کرد .
این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه من با دیدن این فیلم بسیار نارحت و اندهناک شدم؛ افزودند: من تا کنون این فیلم را بصورت گزارشی شنیده بودم ولی بعد از آنی که این فیلم بصورت کامل مشاهده کردم متحیر شدم که چطور جرات کردند تمام خصائص زشت , خون ریزی , تجاوز جنسی به هر شکل ممکن به نبی مکرم اسلام و اصحاب پیغمبر را نشان می دهند.
این استاد برجسته حوزه علمیه در ادامه گفتند: اگر رهبران امریکا و اسرائیل فکر می کنند که توهین به پیامبر اسلام آزادی بیان و حرف زدن بر علیه هولوکاست جرم تلقی می شود کاملا احمقانه و نابخردانه است .
حضرت آـِت الله مکارم شیرازی در ادامه با انتقاد شدید از سکوت علمای وهابی حجاز گفتند: من نمی دانم سکوت علما و مفتی های وهابی حجاز چه معنای می تواند داشته باشد؛ آیا علمای وهابی اعتقادی به پیامبر اسلام ندارند؟ چرا خاموش نشسته اند ؟ و هیچ گونه حرکتی فتوای صادر نمی کنند .
ایشان در بخش دیگر سخنان خود خطاب به دلتمردان ترکیه اظهارداشتند: همان طوری که حرکت احمقانه امریکائیان با تولید این فیلم موهن جهان اسلام و بیرون از اسلام را بر علیه خودشان تحریک و چهره پلید خودشان را در بین یک و نیم میلیلارد مسلمان منفور کردند ؛ توصیه می کنم دست از دستان امریکا و اسرائیل بکشید ./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.