سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوابگاهها کافی و جوابگوی نیازها است

معاون دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) گفت:خوابگاه های دانشجویی جوابگوی نیاز دانشجویان است و از نظر استاندارد ها در سطح بالایی هستند.

مهدی علی آبادی، معاون دانشجویی دانشگاه امام صادق در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه امام صادق با بهره گیری از 9 ساختمان خوابگاه دانشجویی توانسته خدمات خوب و ارزنده ای به دانشجویان این دانشگاهها ارائه دهد و در این خوابگاه ها 900 دانشجو ساکن هستند و از این امکانات استفاده می کنند.

وی افزود: دانشجویان این دانشگاه به محض ورود و پذیرش خوابگاه در اختیار آنها قرار می گیرد و این خوابگاه ها هم برای دانشجویان شهرستانی و هم برای دانشجویان تهرانی است به استثنای کسانی که فاصله دوری با دانشگاه نداشته و به راحتی می توانند رفت و آمد کنند بقیه دانشجویان را در این زمینه پوشش داده ایم.

وی به خوابگاه های دانشجویان متاهل اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان متاهل از سال سوم به بعد می توانند از خوابگاه متاهلی استفاده کنند و تعداد این خوابگاه ها 100 واحد است که به طور عمده جوابگویی متقاضیان است.

علی آبادی یادآور شد: علاوه بر این خوابگاه ها در حال ساخت خوابگاه های جدید می باشیم تا ظرف چند سال این خوابگاه های جدید را که مجهز به تمام خدمات رفاهی است در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

** 3.5 میلیون تومان وام به هر دانشجو تعلق می گیرد


معاون دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در ادامه گفت: مبلغ 3.5 میلیون تومان وام برای هر دانشجو در نظر گرفته شده و علاوه بر آن 3.5 میلیون دیگر برای ودیعه مسکن دانشجویان و 1.5 میلیون تومان وام ضروری در نظر گرفته شده و در زمینه کمک هزینه تحصیلی و خرید تجهیزات ورزشی و کتاب نیز وام هایی در نظر گرفته شده.

وی ویژگی عمده این وام ها را شرایط‌ آسان دریافت آنها دانست و تصریح کرد: این وام ها بدون کارمزد و سود است و با یک ضامن دانشجویی و در مدت یک ماه دانشجویان می توانند این وام ها را دریافت کنند.

وی بیمه حوادث را از دیگر خدمات این معاونت ذکر کرد و ادامه داد: همه دانشجویان این دانشگاه بیمه حوادث می شوند و بیمه تکمیلی نیز بنابر نیاز متقاضیان داده می شود.

علی آبادی به امور تغذیه دانشگاه امام صادق (ع) هم اشاره داشت و خاطر نشان کرد: کیفیت غذا در این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه ها دارای کیفیت بالاتری است و از علل آن هم نظارت دقیق بر کیفیت آن است که ناظری هم از خود دانشجویان در همه مراحل تهیه و طبخ غذاها نظارت می کند./ح
برچسب ها: خوابگاه ، امکانات ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.