سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رويانيان كم كاري كريمي را نه تائيد كرد نه تكذيب

رويانيان:خانه نشيني تعادل مايكلي كهن را از بين برده است / مسخره بازیکنان نیستیم

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: از انتقادهاي محمد مايلي كهن ناراحت نمي شوم زيرا معتقدم وي تعادل ندارد و نبايد به حرف‌هاي او توجه کرد.

محمد رويانيان در تمرين امروز (28 شهريور ماه) پرسپوليس به خبرنگارباشگاه خبرنگاران گفت: انتقادهاي محمد مايلي كهن را به دل نمي‌‌گيرم و از دست او ناراحت نمي‌شوم چرا كه معتقدم وي از بس كه در خانه نشسته تعادل خود را از دست داده و انتقادهاي مايلي كهن به اين دليل است كه در ابتداي فصل نخواستم او  مربي باشد و به همين دليل من و پرسپوليس را به باد انتقاد گرفته است زيرا حضور او به عنوان  سرمربي درخواستي بود كه شخص مايلي كهن در ابتداي فصل دوازدهم به من داد و من از اين كار سر باز زدم و حال از او سوال مي‌كنم كه آيا با آمدن شما تمام مشكلات پرسپوليس  حل مي‌شود؟ من مطمئن هستم كه مشكل ما از سوي كادر فني نيست بلكه از داخل زمين نشات مي‌گيرد.

رويانيان تصريح كرد: من حرف‌هاي خود را به تمامي بازيكنان زده‌ام و اشاره كردم كه اين تيم بايد هماهنگ باشد و آنها بايد بدانند كه  سي ميليون هوادار چشم انتظار نتيجه گيري از تيمشان هستند و بايد بدانند كه پرسپوليس تيم كوچكي نيست. من ديگر نمي‌توانم بي انضباطي برخي از بازيكنان را تحمل كنم.

آبروی خود را صرف پرسپولیس کرده‌ام

مدیرعامل پرسپولیس افزود: تمام نکاتی که لازم بود را به بازیکنان تذکر دادم و به آنها گفته‌ام که آبروی خود را صرف پرسپولیس کرده‌ام و مشکلات داخلی تیم هر چه سریعتر باید مرتفع گردد و بازیکنان ما نباید احساسی بازی کنیم.

**فرگوسن هم نمی‌تواند مشکل پرسپولیس را حل کند

رویانیان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم مشکل پرسپولیس کجاست و می‌خواهم این سوال را مطرح کنم که آیا همه بازیکنان با استیلی، دنیزلی و مانوئل مشکل دارند؟ مطمئن هستم که اگر الکس فرگوسن هم بیاوریم مشکلات پرسپولیس حل نمی‌شود زیرا این دیوار از ابتدا کج و نامرتب درست شده است و ما باید خودمان را درست کنیم.

**مسخره بازیکنان نیستیم

وی ادامه داد: هواداران بدانند که من آخرین اولتیماتوم را به بازیکنان داده‌ام که ما مسخره آنها نیستیم و هر بازیکنی که دوست ندارد در این تیم بازی کند باید هر چه سریعتر این باشگاه را ترک کند همه می‌دانند که چه افرادی برای ما ایجاد مشکل کرده‌اند و لازم نیست که نامی از او مطرح شود اما برخی‌ها در تیم کم کاری می کنند.

**تا آخرین روز پای مانوئل ژوزه می‌ایستم

وی تأکید کرد: من تا پایان قراردادم با مانوئل ژوزه از وی حمایت خواهم کرد و تا آخرین روز پای او می‌ایستم و دلیل اینکه دست به تغییر در کادر فنی نمی‌زنم این است که احساس می‌کنم مشکل سرخپوشان پایتخت از سوی کادر فنی تیم نیست بلکه مشکل ما روحی و روانی است و فشارهای زیادی از ابتدای فصل برای ما درست کردند. ابتدا بازیکنان میلیاردی را سر زبان‌ها انداختند البته معتقدم که برخی از این حرف‌ها از روی دلسوزی بوده نه برای اينکه پرسپولیس تخريب شود.

**به دنبال آمپول انگیزه هستم

رویانیان افزود: به دنبال آمپول انگیزه هستم تا به این تیم تزریق کنم و بازیکنان باید آگاه باشند که صبر من تمام شده است و نمی‌خواهم با توجه به تصمیمی که از قبل براي باشگاه گرفته بودم را عملی کنم زیرا اعتقاد دارم که هنوز نتوانسته‌ام به حرف‌هایی که زده‌ام عمل کنم و قول‌هایی که به هواداران داده‌ام را به خاطر دارم و تا به آنها جامه عمل نپوشانم نخواهم رفت و اگر الان از مدیرعاملی کناره گیری کنم نهایت نامردی را انجام داده‌ام./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
تیم شما تعادل داره که با میلیاردها تومان سرمایه بیت المال رده پایین جدول قرار داره مدیر با تعادل!
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
چرا یک مشت بازیکن بی غیرت جمع کردی آقای رویانایان جوانگرایی بکنی بهتر است
مهرناز
۱۹:۱۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
بهتر است روبانيان و همه فوتباليست ها

وكاذرغيرفني باشگاه را تخليه كنند.تا ببينيم ايا اين مردم كمبود ي احساس مي كنند .من فكر مي كنم اعصاب اين مردم بيگناه ارام شود.
azar ouang
۱۵:۰۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
مایلی کهن پر از غقده است با اانتقاد از ادمهای بزرگ مثل دایی یا رویانیان میخواهد سر زبان بیافتد
محمد
۱۳:۴۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
آقای رویانیان بنظرتون اگه مایلی یا دایی در حال حاضر مربی پرسپولیس بودن همین شخص بی انضباط جرات میکرد بی انضباطی بکنه؟؟؟ اصلا چرا همیشه تیم های همچین افرادی همیشه نظم دارن؟؟؟ سردار با تمام احترام باید بگم تصمیم شما در انتخاب مربی نشات گرفته از شعار چندتا هوادر به اصطلاح متعصب!!! بود. ولله این دو بهترینها هستن