سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيك بين:

كميته ملي المپيك، ساز خود را مي زند!/ اگر مشكل حل مي شود حاضرم بروم

سرپرست فدراسيون شنا گفت: متاسفانه عدم هماهنگي كميته ملي المپيك با وزارت ورزش باعث شد تا مشكلاتي براي ما پيش بيايد.

 برانوش نيك بين در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  افزود: اولين دوره رقابت هاي  واترپلو ساحلي ملي قهرماني آسيا در عمان برگزار شد و ما تصميم گرفتيم دومين دوره اين رقابت ها را ميزباني كنيم و كنفدراسيون شناي آسيا به طور ضمني با برگزاري واترپلوي ساحلي در ايران موافقت كرد و ما تصميم گرفتيم رقابت هاي ساحلي را مهر ماه سال جاري در جزيره كيش برگزار كنيم.
 
وي گفت: با توجه به اينكه هيچ كشوري براي حضور در اين رقابت ها اعلام آمادگي نكردند به همين دليل در حال حاضر انتظار  پاسخ مسئولان كنفدراسيون شنا آسيا هستيم و متاسفانه تاكنون در اين خصوص نامه اي به دستمان نرسيده است.

 نيك بين افزود: اينكه برخي ها عدم برگزاري اين رقابت ها را مربوط به بحث  تعليق بدانند به هيچ وجه درست نيست و متاسفانه برخي از آقايان با گفتن اين موارد مي خواهند به اين موضوع دامن بزنند و اين در حالي است كه اين دو معقوله به هيچ وجه ارتباطي با يكديگر ندارد.
 
وي تصريح كرد: در حال حاضر نگراني و دغدغه اصلي ما رقابت هاي قهرماني آسيا در امارات است كه آبان ماه سال جاري برگزار خواهد شد اين رقابت ها در سه رشته شنا، شيرجه  و واترپلو برگزار مي شود و ما اميدواريم مشكلي در اعزام تيم هاي ملي پيش نيايد.
 
سرپرست فدراسيون شنا خاطر نشان كرد: متاسفانه عدم همكاري كميته ملي  المپيك وزارت ورزش و جوانان با عث  شده تا اين مشكلات  بوجود بيايد متاسفانه در اين بين كميته ملي المپيك ساز خود را مي زند در صورتيكه كميته با وزارت ورزش هماهنگ نشود ساختار و قاعده به هم مي ريزد به همين دليل مسئولان بايد  بر اساس سياست وزارت ورزش عمل كنند.

وي ياد آور شد: همچنين با توجه به  مشكلات موجود در حال حاضر امكان برگزاري مجمع انتخاباتي وجود ندارد  و طبق نامه IOC  بايد اساسنامه فدراسيون اصلاح شود كه به اعتقاد من در صورتيكه مسئولان كميته ملي المپيك در اين خصوص را يزني كنند اين مشكلات  مرتفع خواهد شد در حال حاضرهيچ مشكلي  در فدراسيون  وجود ندارد و بروز اين مشكلات و مسائل به دليل دادن اطلاعات نادرست به ساير كشورها است.

نيک بين در خصوص  لغو اعزام تيم ملي  به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: پیش از این قرار بود تیم ملی جوانان به رقابت های واترپلوی قهرمانی آسیا اعزام شود اما به دلایلی سفر تیم ملی لغو شد و به همین دلیل ما امیدواریم مشکلی در خصوص اعزام تیم های ملی به رقابت های امارات پیش نیاید من از مسئولان می خواهم که به فکر جوانان باشند و برای آنها دلسوزی کنند به هیچ وجه نمی خواهم مشکلی برای تیم های ملی پیش بیاید و در صورتیکه با رفتن من این مشکلات برطرف می شود حاضرم از این سمت کنار بکشیم چراکه موفقیت جوانان و ملی پوشان در اولویت قرار دارد.

*اصلاح اساسنامه برعهده وزارت ورزش است

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در این مدت باید اساسنامه فدراسیون اصلاح شود که پیگیری این موضوع از وظایف وزارت ورزش است و صحبت از حل شدن این مشکل در میان است و وظیفه کمیته ملی المپیک نیز ارائه خدمات به تیم های ملی در زمان برگزاری بازی های آسیایی و رقابت های المپیک است.

*فدراسیون تعلیق نیست

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ نامه ای مبنی بر تعلیق فدراسیون به دست ما نرسیده است و در حال حاضر بدون هیچ مشکلی فعالیت های فدراسیون پیگیری می شود و با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا ما مسابقات انتخابی تیم ملی شنا را برگزار کردیم و با توجه به برگزاری رقابت های لیگ برتر واترپلو قرار است اردوی تیم ملی این رشته نیز از دوم مهرماه استارت بخورد.

نيک بين در خصوص نحوه اعزام تیم های ملی به این رقابت ها اظهار داشت: ما در نظر داریم تیم های ملی را با بهترین شرایط به این رقابت اعزام کنیم به همین دلیل برای انتخاب شناگران برتر ما رکوردهای ورودی را تعیین کردیم و در صورتیکه هر شناگری موفق به ثبت این رکوردها شود جواز حضور در مسابقات را دریافت می کند و در رشته شیرجه نیز ورزشکاران باید امتیازات لازم را به دست آورند تا با بهترین شرایط در یک همچنین مسابقاتی حضور پیدا کنیم./مح
برچسب ها: مشکل ، حاضرم ، اولین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.