سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در کميسيون بهداشت و درمان بررسي شد

نحوه نظارت سازمان استاندارد بر توليد دارو و مواد‌ خوراکي

سخنگوي کميسيون بهداشت و درمان با اشاره به حضور رئيس سازمان استاندارد در جلسه کميسيون متبوع خود در عصر روز گذشته (يكشنبه) گفت:‌ در اين نشست نحوه نظارت سازمان استاندار بر توليد دارو و مواد‌خوراکي مورد بررسي قرار گرفت.

سليمان عباسي نماينده مردم گنبد کاووس در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح جلسه عصر روز گذشته (يکشنبه 26 شهريورماه) کميسيون بهداشت و درمان گفت: اعضاي کميسيون بهداشت و درمان در اين جلسه، ميزبان نظام‌الدين برزگري، رئيس سازمان استاندارد بودند و در اين نشست مشترک به بررسي بحث واگذاري بخش نظارت بر توليد دارو و مواد خوراکي تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان به سازمان استاندارد کشور پرداختند.

وي در ادامه با بيان اينکه بحث‌ها در خصوص واگذاري بخش نظارت بر توليد دارو و غذا به سازمان استاندارد در اين نشست  به نتيجه نرسيد، افزود: به لحاظ اينکه توليد دارو و مواد خوراکي با نظام سلامت جامعه سروکار دارد، امکان دارد اين مسئوليت در دست وزارت بهداشت‌ودرمان و آموزش پزشکي باقي بماند.

سخنگوي کميسيون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به بررسي بند الف ماده 16 برنامه پنجم توسعه در بخش  تحقيقات و پژوهش و با حضور معاون آموزش و پژوهش وزارت بهداشت گفت:‌ اين وزارتخانه بايد حدود 50 درصد از اعتبارات خود را به بحث تحقيقات و پژوهش حوزه سلامت که از نيازهاي جامعه است اختصاص دهد.

انتهاي پيام/ب2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.