سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

س از تساوی مقابل نفت تهران؛

کاظمیان: به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل نفت تهران بازی خوبی نداشتیم و به هواداران حق می دهم که ناراحت باشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ جواد کاظمیان پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران در مورد این بازی گفت: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم، به عقلم نمی‌رسد که چرا پرسپولیس اینطور نتیجه می‌گیرد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

کاظمیان افزود: شرایط خوب نیست و به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند اما اتفاقی که افتاده این است که تلویزیون و رسانه به جان فوتبال افتاده‌اند. اصلا نمی‌توان فوتبال را با سایر رشته‌ها مقایسه کرد. من از 18 سالگی به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم، یک زمان از سایپا 15 میلیون پول گرفتم اما با رفتنم بهخارج چندین برابر آن پول را بازگرداندم.

وی خاطرنشان کرد: درصد کمی از فوتبالیست‌ها هستند که میلیاردی گرفتند چرا تر و خشک را با هم می‌سوزانید. تماشاگران حق دارند اعتراض کنند، اما نباید همه چیز را به هم ربط داد.

کاظمیان در مورد اینکه آیا به او نگفته‌اند با رسانه‌ها حرف نزن، گفت: من شهامت این را دارم که بیایم صحبت کنم و کسی نمی‌تواند به من بگوید صحبت نکنم.  پارسال من در پرسپولیس 130 میلیون تومان گرفتم و تنها عده‌ کمی هستند که میلیاردی می‌گیرند. من پول زیادی از فوتبال درآوردم اما اغلب پولی را که من کسب کردم از لژیونر شدن بوده و تنها 500 میلیون از فوتبال ایران کسب کردم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
بهاره
۱۰:۰۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
چه جوری به این کاظمیان بگیم بابا نظر نده شما همش سنگ خودشو به سینه میزنه..