سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مایلی کهن: مشکل پرسپولیس یکی دوتا نیست!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدی به این تیم پرسپولیس نیست! مشکل این تیم یکی دو تا نیست که در مورد آن صحبت کنیم!

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمد مایلی کهن پس از پایان بازی پرسپولیس و نفت تهران به خبرنگاران گفت: فوتبالی ندیدیم که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.
 
وی گفت: زمانی پرسپولیس به گونه ای در ورزشگاه آزادی بازی می کرد که لرزه به اندام حریفانش می انداخت اما الان شما ببینید انگار این تیم دارد در خانه حریف بازی می کند.
 
وی با بیان اینکه مشکلات پرسپولیس یکی - دو تا نیست خاطرنشان کرد: من باید به کدام مشکل این تیم اشاره کنم. آنقدر مشکلات زیاد است که نمی شود راجع به یک مشکل مشخص صحبت کرد.
 
محمد مایلی کهن گفت: ممکن است پرسپولیس برای خرید بازیکن هزینه زیادی کرده باشد اما بازیکنان خوبی نگرفته است. شما الان ببینید این تیم در خط حمله چند بازیکن دارد اما در خط میانی خلع دارد. در کناره ها که الان فوتبال روز دنیا بر رفت و برگشت بازیکنان این پست است پرسپولیس مشکل دارد. ماهینی که در ذوب آهن خوب بود در پرسپولیس خراب شده است.

وی در مورد عملکرد کریم انصاریفرد هم گفت: انصاریفرد با من در سایپا کار کرده است. من می دانم که او چه پاس هایی می خواهد اما مگر در پرسپولیس پاس مناسب حال او را مهیا می کنند. انصاریفرد بازیکن خاصی است که باید پاس در عمق به او بدهند اما این اتفاق نمی افتد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که با این صحبت های شما رویانیان عنوان می کند مایلی کهن دنبال نیمکت مربیگری پرسپولیس است گفت: رویانیان هر تصوری می خواهد بکند. حتما من پرسپولیسی نیستم و ایشان پرسپولیسی هستند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.