سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضی کریمی:

حذف من از لیست داوران بین المللی بی عدالتی بود

کمک داور بین المللی سابق فوتبال کشورمان با اعلام خداحافظی از دنیای داوری، از پرسپولیسی ها به خاطر اشتباه در بازی دربی عذرخواهی کرد.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران در مورد خداحافظی از جامعه داوری گفت:‌ استرس و بی انگیزگی یکی از عوامل اصلی من برای خداحافظی از داوری بود.

وی ادامه داد:‌ در دیدار شب گذشته ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان مرتکب اشتباه شدم و به همین دلیل از دنیای داوری خداحافظی کردم.

کریمی در ادامه در مورد قضاوت اشتباه در دیدار استقلال و پرسپولیس در دو فصل گذشته عنوان کرد:‌ از تیم پرسپولیس، جامعه و دپارتمان داوری هم تشکر می کنم اما باید از علی دایی و هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنم. دو فصل پیش در بازی دربی مرتکب اشتباه شدم اما با راهنمایی نادرست عده ای، روی اشتباه خود پافشاری کردم.

کمک داور بین المللی سابق فوتبال تصریح کرد: بعد از آن اتفاق بارها علی دایی را دیدم اما او حتی یک بار آن اشتباه را به من گوشزد نکرد و از کنارش رد شد.

وی تصریح کرد:‌ من در سال 86 به عنوان برترین کمک داور از سوی معاون رییس جمهور و کمیته داوران انتخاب شدم و حذف من از لیست بین المللی داوران یک بی عدالتی در حق من بود.

وی در پایان افزود:‌ امیدوارم داوری فوتبال ایران هر روز در مسیر موفقیت و توسعه گام بردارد.

گفتني است، مرتضی کریمی تنها کمک داور حاضر در بازیهای گوانگجو بود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.