سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شيخ‌الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اخضر ابراهيمي به ايران مي‌آيد

مشاور امور بين‌الملل رئيس مجلس شوراي اسلامي از سفر فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه به ايران خبر داد.

حسين شيخ‌الاسلام مشاور امور بين‌الملل رئيس مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: اخضر ابراهيمي فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب در امور سوریه در آينده نزديك به ايران سفر مي‌كند.

وي در ادامه به مذاكرات روز گذشته ابراهيمي با رئيس جمهور سوريه اشاره كرد و افزود: تاكيد بر اتخاذ راه‌ حل‌هاي ديپلماتيك از سوي اخضر ابراهيمي همان چيزي است كه سوريه به آن نياز دارد و يافتن راه حل سوري- سوري براي حل بحران اين كشور بدون دخالت بيگانگان و بر اساس خواست مردم راهبرد ابراهيمي و مورد تاييد جمهوري اسلامي ايران است.

شيخ‌الاسلام همچنين با اشاره به سفر كوفي عنان به تهران در جهت رفع مناقشات سوريه تصريح كرد: سفر مقامات بين‌المللي به تهران در جهت حل معضل سوريه نشان از نقش تاثيرگذار جمهوري اسلامي ايران در حل بحرانهاي منطقه دارد و اخضر ابراهيمي نيز در همين راستا به كشورمان سفر خواهد كرد.

وي در پايان با بیان اینکه ابراهیمی به دنبال راه‌حلی سیاسی و پایان دادن به خونریزی و تروریسم است، افزود: درک و تحلیل نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه بیشتر از گذشته شده و با کسب اطلاعات از وضعیت سوریه و حمایت مردمی از دولت اسد، راهکار‌های نظامی را فاقد اعتبار می‌خواند.

انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.