سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استنت های قلبی قابل جذب تا 2 ماه آینده وارد بازار می شوند

این استنت ها در چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق به متخصصان معرفی شده و 2 ماه آینده وارد بازار ایران می شوند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر مسعود قاسمی، متخصص قلب و عروق صبح امروز 25 شهریور ماه در نشست خبری چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق اظهار داشت: در این کنگره روش های نوین درمانی و تشخیصی در زمینه قلب و عروق معرفی شده و مورد بحث قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه نصب دریچه های قلب بدون نیاز به عمل جراحی قلب باز و از طریق شریان فمورال هم اکنون در کشور انجام می شود، گفت: تعویض و ترمیم دریچه میترال بدون باز کردن قفسه سینه از موضوعات جدیدی است که در این کنگره ارائه شده و تا 2 ماه آینده بر روی بیماران انجام خواهد شد.

دکتر قاسمی تصریح کرد: در خصوص استنت های آغشته به دارو نیز تحقیقات جدیدی در جهان صورت گرفته و بین 1 تا 2 ماه آینده استنت های قابل جذب همزمان با کشورهای اروپایی و آمریکایی وارد بازار ایران می شوند.

وی افزود: ساختمان استنت های قابل جذب از اسید لاکتیک ساخته شده که در داخل بدن موجود است و به طور میانگین از 3 ماه تا 2 سال در داخل رگ حل خواهد شد.

این متخصص گفت: روش های درمان نوین جایگزین روش های قبلی نخواهند شد بلکه هر کدام در زمینه یک بیماری خاص و برای گروهی از بیماران کاربرد دارند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت در چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق دارای 16 امتیاز باز آموزی برای متخصصان قلب و عروق و رشته های مرتبط و 12 امتیاز برای پرستاران است./ح
برچسب ها: استنت ، قلبی ، بازار ، جراحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.