سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

وزارت نفت اسپانسر ورزش اردبیل می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است وزارت نفت اسپانسر ورزش استان اردبیل به ویژه در رشته فوتبال شود تا یک تیم دسته اولی و دومی از وزارت نفت به اردبیل منتقل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ منصور حقیقت‌پور امروز در نشست با جمعی از ورزشکاران روستایی و عشایری اردبیل افزود: اگر به ورزش اردبیل چه از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توجه کنیم قطعاً ورزش این خطه قدرت بلا منازع کشور است و می‌تواند سرآمد دنیا باشد.

حقیقت‌پور با اشاره به سابقه درخشان ورزش این استان و قهرمانی‌ها و پهلوانی‌های آن افزود: ادعا دارم اگر بر اساس نقشه راه و برنامه‌ریزی دراز مدت حرکت کنیم حتی از دل روستاها و جامعه عشایری می‌توانیم قهرمانان و پهلوانانی تحویل حوزه ملی دهیم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از علی دایی و حسین رضازاده به عنوان افتخار آفرینان این خطه در عرصه جهانی یاد کرد و گفت: این ورزشکاران برای جهان اسلام مایه ابهت و افتخار هستند چرا که با پرچم حضرت عباس (ع) مدال رنگین و افتخاری ماندگار کسب کرده و مایه فخر بلاد اسلامی و شیعه شدند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در ادامه افزود: معتقدم ظرفیت فراوانی در منطقه ما وجود دارد که متاسفانه از آن استفاده نشده است./س 

برچسب ها: اردبیل ، وزارت ، نفت ، اسپانسر ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.