سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحاني نمايي که باشگاه خبرنگاران را تهديد مي کند؛

... و باشگاه خبرنگاران كه منتظر است تا او تهديدش را عملي کند

اين روزها مرد روحاني نمايي که در حال حاضر در مرخصي دوران محکوميت جرايم امنيتي و ضد ديني خود به سر مي‌برد با دوره افتادن در جمع فتنه گران و فعالان ناتوي فرهنگي، باشگاه خبرنگاران را به اعلام شکايت تهديد كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ آرش هنرور شجاعي که در بين هم کيشان و فعالان فضاي مجازي با نام مستعار "آرش بي‌خدا" شناخته مي‌شود، نزديک به دو سال پيش بود که به جرم فعاليت و نشر مطالب ضد ديني و ضد شيعي در سطح فضاي مجازي دستگير ودر زمستان سال 1389 به جرايم خود اعتراف کرد.


اعترافات آرش بي خدا پس از دستگيري

در اسناد و فيلم‌هاي موجود نزد باشگاه خبرنگاران اين فرد ضمن اعتراف صريح به نشر اکاذيب در سطح فضاي مجازي عنوان مي‌کند که لباس روحانيت را به طور غير قانوني بر تن کرده و اصلا تحصيلات حوزوي ندارد.



چارتي كه ارش بي خدا از روي آن اعضاي سايت ضد دين را ساماندهي كرده بود




عكس‌هاي آرش بي خدا پيش از دستگيري

اما اين روزها آرش بي‌خدا،همان روحاني نماي ضد دين و ضد شيعه، که با رافت مسئولان قضايي کشور در مرخصي حين محکوميت خود به سر مي‌برد با اتصال به حلقه‌هاي فتنه‌گر داخلي و عوامل ناتوي فرهنگي اين بار فعاليت‌هاي جديدي را آغاز کرده است.

او در مرخصي خود با ارتباط گيري با عناصر معلوم الحالي همچون مهدي خزعلي در جلساتي شرکت کرده و به تبليغات خود البته اين بار عليه نظام جمهوري اسلامي ادامه ‌مي‌دهد که اطلاع رساني باشگاه خبرنگاران (خبر باشگاه خبرنگاران را در اين خصوص اينجا بخوانيد) از فعاليت‌هاي غير قانوني او در سطح جامعه و فضاي مجازي سبب شد تا روحاني نمايي ضد شيعه، باشگاه خبرنگاران را تهديد به شکايت کند.



آرش بي‌خدا که در سايت‌هاي فتنه گران از جمله جرس (سايت وابسته به کديور و مهاجراني) به عنوان مجتهد و طلبه حوزه علميه معرفي مي‌شود(!!!) در زمان دستگيري و در اتاق مخفي‌گاه خود در محله سعادت آباد تهران موادمخدر و وسايل استعمال آن را داشت و سگ نگه داري مي‌كرد.













روحاني قلابي جرس، خزعلي و نوري زاد اين روزها فعال‌تر هم شده و با همراهي فردي به نام پيمان عارف (از محکومين شاخه ملي، مذهبي) دوره افتاده و با لباس غصب شده روحانيت به فعاليت‌هاي مذبوحانه در شهر مقدس قم مي‌پردازد.




همين افشاگري‌هاي باشگاه خبرنگاران عليه آرش بي‌خدا بود که افراد و عناصر اطراف او را بر آن داشت که او را متقاعد به شکايت از باشگاه خبرنگاران کنند.

باشگاه خبرنگاران از طريق همين خبر اعلام مي‌کند كه بي صبرانه منتظر شکايت اين عنصر بي دين مي‌ماند تا در روز دادگاه بسياري از مدارک ديگري را نيز که از وي در اختيار دارد افشا کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
مجید
۰۵:۴۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
با سلام لطفا این آرش رو دستگیر کنین این هدف اش دشمن کردن شعیه و سنی است ولی بدان ک شعیه و سنی با هم متحد اند و تو ک سواد نداری اصلا چرا حرف زدی خدا لعنت کند دشمنان مولایم علی را خدا لعنت کند دشمنان قرآن و دین را .





.


این را بدان ک ما با سنی ها در یکتایی خدا قرآن روز قیامت و حضرت محمد ک چهار ریشه و بنیان اتحاد همه مسلمانان است با هم متحد ایم..

لعنت بر دشمنان اهل بیت




لعنت بر کسانی ک بین مسلمین نفاق می اندازند و لعنت بر دشمنان خدا


.
محسن
۱۳:۵۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
با تشکر از همه بربچه های باشگاه خبر نگاران، این ملعون بی دین رو رسوا کنید لطفا
آقا امام زمان
۱۲:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
آفرین بر سربازان گمنام خودم. آرش از زندان وبلاگش را اپ دیت می کند؟
عمار
۰۹:۰۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
با تشکر از بچه های باشگاه که ماهیت این فرد ملعون را نشان دادن