سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگی مجردی در "خانه ما"

برنامه "خانه ما" را با محوریت خانواده از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 10:30 از شبکه رادیویی تهران بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پروانه طهماسبی تهیه کننده و سردبیر این هفته برنامه "خانه ما" افزود: برنامه خانه ما کاری از گروه نیمروزی رادیو تهران است که به صورت زنده از شنبه تا چهارشنبه با حضور بازیگران، کارشناسان و مشاورین مجرب ساعت 9 تا 10:30 از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 بر روی آنتن خواهد رفت. این برنامه با بخش های متنوع و مباحث روان شناسی و مشاوره در قالب های نمایشی تدارک دیده شده است.
وی در ادامه سخنانش با بیان این که خانه ما علاوه بر بخش روان شناسی، به بخش های دیگر آموزشی نیز اختصاص دارد، خاطر نشان کرد: علاوه بر بخش های نمایشی و مشاوره،  برنامه شامل بخش های گوناگونی است. در بخش مطبخ ، به آموزش آشپزی مدرن و سنتی می پردازیم و طریقه درست کردن انواع نوشیدنی ها و شیرینی ها آموزش داده می شود. در بخش کدبانوی خانه ما، نکته های ظریف خانه داری و روش های استفاده بهینه از لوازم و وسایل مورد بررسی قرار می گیرد. در خانه زیبایی من، طراحی و چیدمان لوازم خانه و آشپزخانه و طرح هایی برای یک خانه زیبا ارائه می شود. در بخش گلخانه، انواع گل های آپارتمانی معرفی و شیوه های نگهداری آنها آموزش داده می شود. پزشک خانه ما به شیوه استفاده صحیح از لوازم پزشکی و کمک های اولیه می پردازد و در آیتم کتابخانه، کتاب های مربوط به خانواده و خانه معرفی می گردد.
تهیه کننده برنامه با اشاره به موضوعات این هفته برنامه خانه ما گفت: از شنبه 25 شهریور ماه، موضوع لکنت زبان در کودکان و چگونگی برخورد با آن با نویسندگی نگار نیک نامی پخش خواهد شد. یکشنبه موضوع زندگی مجردی، مسائل و مشکلات و همچنین محسنات آن با نویسندگی فاطمه خسروپور و کارشناسی سیامک ولی زاده بر روی آنتن خواهد رفت.  از دوشنبه 27 تا 29 شهریور موضوع خشونت نسبت به سالمندان، ازدواج برای مهاجرت به خارج از کشور و آماده سازی دانش آموزان جهت بازگشایی مدارس پیش بینی شده است.
سیامک ولی زاده کارشناس و توکتم نوبخت، معصومه سلیمی نسب و مکرمه شوشتری از نویسندگان همراه شنوندگان رادیو تهران خواهند بود.
علاقمندان می توانند برای شرکت در بحث ها و گفت و گوها یا برای انتقال موضوعات و پیشنهادات خود از طریق نشانی  radiotehran@irib.ir یا شماره های 33914141 و 33914142 ، پیامک 30000956 دیدگاه های خود را در زمان پخش برنامه با مسوولان برنامه در میان بگذارند./ي2
برچسب ها: خانه ما ، رادیو ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.