سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاري در واکنش به عضويت جاسبي در شوراي اسلامي شدن دانشگاه‌ها:

دانشگاه اسلامي با وجود فردي سکولار محقق نمي‌شود

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي گفت: حضور يک فرد سکولار به عنوان عضوي از شوراي اسلامي شدن دانشگاه‌ها تمسخرآميز است.

مهدي انصاري مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در واکنش به صدور حکم عبدالله جاسبی به عنوان عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها اظهار داشت: حضور يک فرد سکولار به عنوان عضوي از شوراي اسلامي شدن دانشگاه‌ها تمسخرآميز است.

وي با اشاره به بازي‌هاي سياسي برخي افراد و در انتقاد به شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي افزود: افکار جاسبي متناسب با شوراي اسلامي شدن دانشگاه‌ها  نيست.

انصاري با اشاره به تاکيد مقام معظم رهبري بر اتحاد حوزه و دانشگاه گفت: کارنامه تاريک جاسبي در دوران مديريت 30 ساله‌اش نشان از ضعف وي براي فعاليت به عنوان عضو حقيقي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي است.

اين فعال دانشجويي با اشاره به نقش‌آفريني جديد برخي تشکل‌هاي دانشجويي در دانشگاه آزاد تصريح کرد: تشکل‌هاي دانشجويي از جمله بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد در زمان رياست جاسبي با فضاي بسته مواجه بود و از زمان برکناري جاسبي شاهد فعاليت تشکل‌هاي دانشجويي هستيم.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي در پايان با توجه به تعداد بالاي مديراني که صلاحيت پذيرفتن اين سمت را دارند، خاطرنشان کرد: دانشگاه اسلامي؛ با وجود فردي سکولار هيچگاه محقق نشده و اين امر متناقض با اهداف اصلي تشکيل شوراي عالي انقلاب فرهنگي است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جاسبی ، اسلامی ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.