سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربي آبي ها وسايل خانه و مبلغ 50 ميليون را مي خواهد

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال با شرايط متفاوتي براي دريافت بخشي از مطالباتش از تيم تراكتور سازي روبرو شده است و به همين دليل نماينده اش را راهي تبريز مي كند.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال با شرايط متفاوتي براي دريافت بخشي از مطالباتش از تيم تراكتور سازي روبرو شده است و به همين دليل نماينده اش را راهي تبريز مي كند. 

در حاليكه قرار بود قلعه نوعي شخصا در اين خصوص اقدام كرده و به تبريز سفر كند تا به مشكلات مالي اش با تيم سابق خود رسيدگي كند اما به دليل شرايط خاص حاكم در تيم استقلال و بازي هاي ليگ شرايط سفر را ندارد و به همين دليل نماينده اش را راهي اين شهر مي كند تا به مشكلات وي رسيدگي كند.

گفتني است ، سرمربي تيم استقلال در حالي تراكتورسازي را ترك كرده است كه بخشي ازمطالبات وي باقي مانده است و منزل مسكوني وي نيز با تمام وسايل در اختيار باشگاه قرار دارد .

امير قلعه نوعي براي تخليه منزل و جمع آوري وسايل خود به تبريز سفر نكرده است و شنيده ها حاكي از آن است كه مسئولان تراكتورسازي وارد منزل وي شدند و اين موضوع سرمربي استقلال را دلخور و عصباني كرده است.

شايان ذكر است ، وي با تماس تلفني خواستار رسيدگي مسئولان تيم تراكتور سازي شده است و اعلام كرده منزل مسكوني اش نبايد دراختيار تراكتوري ها قرار بگيرد تا وي آن را تخليه كند.

از طرفي مبلغ مورد نظر كه در اختيار صاحب اصلي منزل امير قلعه نوعي است بايد به وي برگردانده شود كه اين اتفاق تا به حال رخ نداده است و اين مربي به اين موضوع به شدت معترض است ./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.