سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نوعی : در تیم ما سه دستگی به وجود آمده / آقای ولاسکو شرایط فوتبال با والیبال متفاوت است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : در روزهای اخیر تیم ما به سه دسته تقسیم شده است و ما هیچگاه تمامی بازیکنان مان را در اختیار نداشتیم.

امیر قلعه نوعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در تعطیلات لیگ برتر کارهای آماده سازی را دنبال کردیم و چندین بازی دوستانه نیز انجام دادیم اما به دلیل اینکه تیم ما به سه دسته تقسیم شده است تمامی بازیکنان را در اختیار نداشتیم .

وی در ادامه گفت: تیم ما به سه دسته تقسیم شده است ، دسته اول بازیکنانی هستند که با ما تمرین می کنند، دسته دوم بازیکنانی هستند که در تیم ملی حضور دارند و دسته سوم بازیکنان مصدوم ما هستند که امیدوارم هرچه سریعتر به شرایط آرمانی باز گردند.

سرمربی استقلال در مورد بازی تیمش مقابل راه آهن و محل برگزاری آن نیز گفت: هر چه که قانون بگوید ما اطاعت می کنیم و حاضریم در ورزشگاه تختی با راه آهنی ها بازی کنیم البته به نظر من بهتر است بازی در آزادی برگزار شود.

قلعه نوعی در مورد پیشنهاد راه آهنی ها مبنی بر بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر یا در جزیره کیش نیز گفت: اگر قانون بگوید که به کیش برویم می رویم و با راه آهنی ها بازی می کنیم اما بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر غیر منطقی است.

قلعه نوعی در ادامه راجع به مشکلات مالی باشگاه استقلال نیز گفت: امیدوارم اعضای جدید هیئت مدیره بتوانند هرچه سریعتر مشکلات مالی استقلال را برطرف کنند فتح اله زاده و رضایی در این مدت زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم سایر اعضای هیئت مدیره نیز با جدیت تمام به فکر برطرف کردن مشکلات به ویژه مشکلات مالی استقلال باشند.

وی تصریح کرد: امیدوارم هرچه سریعتر اسپانسر ما مشخص شود ابتدا صحبت از اسپانسرهای 20 میلیاردی بود سپس شد 9 میلیارد و اکنون گویا با یک اسپانسر چهار یا پنج میلیاردی به توافق رسیدند که به هر حال امیدوارم هرچه سریعتر این وعده محقق شود، شرایط تیم ما اکنون مرا به یاد آن ضرب المثل می اندازد که شخصی در حال غرق شدن بود و از کسی که در آن حوالی در حال گذر بود تقاضای کمک کرد اما طرف به جای کمک کردن به کسی که در حال مرگ بود گفت صبر کن تا بروم کمک بیاورم؛ حال شرایط تیم ما نیز اینگونه است!

قلعه نوعی در خصوص بازی روز سه شنبه کشورمان مقابل لبنان در مقدماتی جام جهانی نیز گفت: تیم ملی ما توان شکست دادن لبنان در خاک خودش را دارد البته بازی ما مقابل لبنان بازی ساده ای نیست ولی می توانیم آنها را شکست دهیم البته به نظر من برگزاری اردوی تیم ملی در کشور اردن در حال حاضر اصلا مناسب نبود و بهتر بود این اردو برگزار نشود.

قلعه نوعی که در حال تماشای بازی والیبال ایران و ژاپن بود در این رابطه گفت: به تمامی ملی پوشان والیبال و اعضای این فدراسیون پیروزی تیم ملی والیبال و صعود به لیگ جهانی را تبریک می گویم؛ ایرانی ها همیشه نشان داده اند که می توانند کارهای بزرگ را به راحتی انجام دهند و امیدوارم آنها در لیگ جهانی نیز موفق باشند.

قلعه نوعی در پایان راجع به صحبتهای ولاسکو که گفته بود من بازیکنانم را شش ماه در اختیار داشتم ولی کی روش فقط سه روز در ماه نیز گفت: شرایط والیبال با فوتبال به طور کلی متفاوت است و بهتر است این گونه اظهار نظرها مطرح نشود والیبال یک بازی سالنی است و فوتبال در فضای باز انجام می شود و نمی توان این دو را با هم مقایسه کرد./ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.