سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج /

بهره برداري از كارخانه آجر كمبل گچساران

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد درحاشيه مراسم افتتاح كارخانه آجرپزي كمبل گچساران كه با حضور مسئولان استاني و محلي برگزار شد گفت: دولت نهم و دهم در مسير توسعه كشور خستگي‌ناپذير و بي‌وقفه تلاش كرده است.

 محمدحسين حيدر‌پوردر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  ابراز داشت: كهگيلويه و بويراحمد با داشتن قابليت‌هاي مهم در زمينه سرمايه‌گذاري به ويژه در سال‌هاي اخير پيشرفت‌هاي مطلوبي داشته است.
وي افزود: اجراي طرح‌هاي متعدد اقتصادي، عمراني، خدماتي، اجتماعي و فرهنگي نشان از دلسوزي و خدمت بي‌سابقه دولتمردان نهم و دهم است
حيدرپور با بيان اينكه هفته دولت فرصت خوبي است تا دولتمردان و مسئولان با بررسي كارنامه كاري، كوشش خود را در راستاي خدمات‌رساني به مردم بيشتر كنند، يادآور شد: مديريت حوزه¬هاي اقتصاد، صنعت و كشاورزي با محوريت افزايش صادرات و كاهش سرعت واردات در كشور از ديگر اقدامات ارزنده دولت‌ خدمتگزار بوده است.
وي با اشاره به كاهش وابستگي ايران به صادرات نفت بيان داشت: در اين چند سال اخير نسبت واردات و صادرات به طور محسوسي كاهش داشته و كاهش رشد صادرات غير نفتي نيز از ديگر موفقيت‌هاي مهم ارزنده دولت‌هاي نهم و دهم است. /س

برچسب ها: یاسوج ، کارخانه ، آجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.