سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم ملی جوانان ایران؛

ایران و ازبکستان در فینال تورنمنت ویتنام

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره درخشش تیم ملی جوانان ایران در تورنمنت ویتنام گزارشی را روی خروجی اش قرار داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره درخشش تیم ملی جوانان ایران در تورنمنت ویتنام گزارشی را روی خروجی اش قرار داد.

در این گزارش آمده است: تیم ملی جوانان ایران در تورنمنت چهار جانبه ویتنام، روز پنجشنبه توانست به سومین برد متوالی اش برسد. این تورنمنت با هدف آمادگی تیم های جوانان برای حضور در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا در امارات برگزار شده است.

جیک، بارکرکه در باشگاه آدلاید یونایتد بازی می کندو یک بازیکن خوب در این باشگاه هم است و به همراه تیم آدلاید در مرحله یک چهارم رقابتهای سال 2012 لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، دروازه ایران را با یک ضربه آزاد و در همان ده دقیقه اول باز کرد اما ایران در نیمه دوم سراپا حمله شد و چهار بار این گل را پاسخ داد تا روز شنبه(امروز) برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف ازبکستان برود.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی جوانان شش دقیقه پس از آغازنیمه دوم دروازه استرالیا باز کرد و یک دقیقه بعد سردارآزمون گل دوم را به استرالیا زد. جهانبخش در دقیقه 63 گل سوم ایران را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. هافبک تیم داماش گیلان روی گل چهارم ایران که سردار آزمون در 5 دقیقه مانده پایان بازی به ثمر رساند هم نقش داشت و پاس خوب او منجر به گل شد. سردار آزمونی که سابقه بازی در تیم سپاهان را دارد.

به این ترتیب ایران یک پای فینال تورنمنت ویتنام شد تا با توجه به برد 4 بر صفر ازبکستان در مقابل ویتنام، ایرا ن وازبکستان برای دومین بار در این تورنمنت به مصاف هم روند. ایران و ازبکستان یکی از مدعیان اصلی رقابت های جوانان آسیا در امارات نشان می دهند. ویتنام و ازبکستان به همراه اردن و کره شمالی در گروه سوم قرار دارند و این در حالی است که ایران با ژاپن، امارات میزبان و کویت همگروه است.

رقابتهای جوانان آسیا از 4 تا 17 نوامبر2012 برابر با 14 تا 27 آبان 91 در امارات برگزار خواهد شد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.