سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجار وارد اردبيل شد

وزير كشور: اوج خدمتگزاري دولت در سال آخر به نمايش گذاشته مي‌شود

وزير كشور با بيان اينكه دولت بر اساس سياست خدمتگذاري بي‌منت به روند تلاش و همت خود ادامه داده و در اين مسير ممكن است برخي استانداران تغيير پيدا كنند، گفت: رئيس جمهور، وزرا و كاركنان دولت سعي مي‌كنند در يك سال باقيمانده اوج خدمتگزاري خود را به نمايش بگذارند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور مصطفي محمدنجار وزير كشور صبح امروز(جمعه) پيش از آغاز مراسم معارفه استاندار جديد اردبيل گفت: دولت بر اساس سياست خدمتگذاري بي‌منت به روند تلاش و همت خود ادامه داده و در اين مسير ممكن است برخي استانداران تغيير پيدا كنند.

وي معارفه نيكزاد را بهترين خبر براي اهالي اردبيل عنوان كرد و گفت: ما با گزينش نيروي بومي براي اين استان سعي كرديم تا كارآمدي و همت و تلاش يك سال آينده را در اين استان شتاب ببخشيم چرا كه نيكزاد از چهره‌هاي خدوم بوده است كه در دولت دهم كارنامه درخشاني داشته است.

وزير كشور  تصريح كرد: استاندار سابق اردبيل (صابري) نيز كه هم اكنون در استان كهگيلويه و بويراحمد مشغول خدمت است از ذخاير مديريتي كشور بوده و از نيروهاي توانمند نظام به شمار مي‌رود.

محمدنجار در ادامه سخنان خود با بيان اينكه هيچ خللي در سياست عدالت‌محوري و خدمت‌رساني بي‌منت دولت دهم به وجود نيامده است، اظهار داشت: دولت با توان چندين برابري سال 85 در مسير خدمت‌رساني قرار گرفته و بر شعار توسعه متوازن و همگون نيز همچنان معتقد و پايبند است.

وزير كشور پيوستگي و همراهي دولت و مردم را يك مزيت بي‌نظير توصيف كرد و گفت: رئيس جمهور، وزرا و كاركنان دولت سعي مي‌كنند در يك سال باقيمانده نيز اوج خدمتگزاري خود را به نمايش بگذارند.

گفتني است بر اساس برنامه اعلام شده وزير كشور پس از پايان مراسم معارفه پروژه‌هاي عمران شهري شهرداري اردبيل را به صورت همزمان افتتاح خواهد كرد.

همچنين با حضور وزير كشور تعداد 58 پروژه عمراني و فضاي سبز اردبيل با اعتباري بالغ بر 466 ميليارد ريال افتتاح و تقديم اهالي اردبيل مي‌شود.

پروژه‌هاي افتتاحي شهرداري اردبيل شامل پروژه مشاركتي بازار خشكبار فروشان فاز دو، بهسازي معابر سطح شهر، احداث پارك و فضاي سبز، بهره‌برداري از پارك گردشگري شورابيل، نورپردازي پل‌ها و المان شهري، نصب سخت‌افزار شهرداري الكترونيك، بهسازي پل حسن‌آباد و همچنين بهره‌برداري از چند طرح توسعه شهري است.


استانداران را بر اساس برنامه پيش‌بيني‌شده تغيير مي‌دهيم وزير كشور گفت: تغيير استانداران بر اساس برنامه پيش‌بيني شده انجام مي‌شود و هيچ سياسي‌كاري در اين زمينه وجود ندارد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور به نقل از خبرگزاري فارس، مصطفي محمد نجار وزير كشور


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.