استاندار تهران گفت: کميته مشترکي بين نمايندگان دولت و مجلس براي تصميم‌گيري در خصوص طرح جدايي ري از تهران، تشكيل نخواهد شد.

مرتضي تمدن در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه طرح جدايي ري از تهران در حال پيگيري است، اظهار داشت: طبق درخواست مردم شهر ري و مصوبه اخير هيئت دولت، جدايي ري از تهران در استانداري در حال پيگيري است و به‌ زودي شهردار آن معرفي خواهد شد.

وي با اشاره به اهتمام ويژه مسئولان براي جدايي ري از تهران خاطرنشان كرد: استانداري تمام مقدمات اين جدايي را فراهم و براي به سرانجام رساندن اين طرح دولت مصمم است.

استاندار تهران با بيان اينکه کميته‌اي با عنوان کميته مشترک نمايندگان دولت و مجلس براي تصميم‌گيري نهايي طرح جدايي ري از تهران تشکيل نخواهد شد، تصريح کرد: هيچ کميته مشترکي تشکيل نخواهد شد و ما آماده پاسخگويي به هر کدام از منتقدان اين طرح هستيم.

تمدن متذكر شد: بعضي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با اجرايي شدن اين طرح دولت مخالفت‌هايي داشتند که مي‌توانند با درخواست از‌ استانداري، سؤالات و پرسش‌هاي خود را بيان  کرده و پاسخ‌هاي خود را دريافت کنند.

اين اظهارات استاندار تهران در حاليست كه پيش از اين فروزنده؛ معاون پارلماني رئيس جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرده بود: "با نظر استاندار تهران و وزير كشور، كميته مشتركي با حضور نمايندگان مخالف طرح جدايي ري از تهران تشكيل خواهد شد تا با بررسي و اعمال نظر فني و كارشناسانه تصميم نهايي براي اجراي آن گرفته شود."
انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیته ، تصمیم ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار