سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئيس كميسيون امنيت ملي:

تعطيلي سفارت كانادا در ايران اعتراف به پيروي از صهيونيست‌ها است

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي با اشاره به تعطيلي سفارت کانادا در كشورمان گفت: کانادا رسما اعلام کرده به دليل فشارهاي جمهوري اسلامي به رژيم صهيونيستي سفارت خود در ايران را تعطيل كرده است.

منصور حقيقت‌پور نماينده اردبيل، سرعين و نمين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تعطيلي سفارت کانادا در جمهوري اسلامي گفت: کانادا رسما اعلام کرده به دليل فشارهاي جمهوري اسلامي به رژيم صهيونيستي سفارت خود در ايران را تعطيل كرده است و دولتمردان اين كشور با اين كار اعتراف كردند كه پيرو صهيونيست‌ها هستند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي به زودي پاسخي قاطع  به اين اقدام کانادا خواهد داد، افزود: ما مي‌توانيم در اقدامي متقابل كانادا را تحريم تجاري کنيم و با توجه به اينکه کانادا رسما اعلام کرده به دنبال منافع اسرائيل است، عبور کشتي‌هاي اين کشور از تنگه هرمز بي خطر نبوده و بايد کشتي‌هاي کانادايي مورد بازرسي قرار بگيرد.

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي تصريح کرد: کانادا در اصل با مصوبه اجلاس نم که براي 120 کشور معتبر است مخالفت کرده است و کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد بايد نسبت به اين عملکرد واکنش سياسي نشان داده و واردات خود از کانادا را متوقف کند.

انتهاي پيام/ب2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.