سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از 10 هزار تعاونی در خراسان رضوی فعال است

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی 10 هزار و 600 تعاونی در قالب 54 اتحادیه و یک اتاق تعاون فعالیت می کنند که بیشترین تعاونیها در بخش کشاورزی و خدمات فعال است.

لبافی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در سال گذشته 464 تعاونی در نیمه دوم سال و صدور 350 تعاونی در نیمه اول سال جاری تشکیل شده است به طوری که می توان گفت: 9 درصد تعاونی های کل کشور در خراسان رضوی وجود دارد.

وی افزود: در خراسان رضوی 10 هزار و 600 تعاونی در قالب 54 اتحادیه و یک اتاق تعاون فعالیت می کنند که بیشترین تعاونی ها در بخش کشاورزی و خدمات فعال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از 54 اتحادیه استان 19 اتحادیه متعلق به مسکن مهر بوده و مجموع اعضای این تعاونی ها، در حدود 3 میلیون و 800 هزار نفر در استان است.

در ادامه سید خلف موسوی با اشاره به افتتاح تعاونی های جدید به مناسبت هفته تعاون در این استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته تعاون در مجموع34 طرح افتتاح می شود که تعداد 23 طرح در قالب تعاونی مسکن مهر است و در آن یک هزار و 686 واحد مسکونی در شهرستان آبادان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از تعاونی های برتر در این ایام خبر داد و تاکید کرد: این همایش قرار است با حضور مسئولان استان و نیز یکی از مسئولان وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین روز هفته تعاون برگزار شد و طی آن 14 شرکت تعاونی برتر استان معرفی و از مدیر آن تقدیر شد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.