سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

کربکندی نباید مسائل فنی را به مشگلات مالی ربط دهد

مشاور ورزشی استاندار اصفهان گفت : کربکندی با آگاهی کامل از مسائل مالی به ذوب آهن آمده و نباید مسائل فنی را به مشکلات مالی ربط دهد.

 احمدرضا مهنام در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان با بیان این مطلب گفت: طبیعی است که اگر روند کنونی ادامه یابد، مشکلات باشگاه ذوب آهن روز به روز افزایش می یابد و این باشگاه ریشه دار ورزش کشور به سمت نابودی خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: نباید سرمربی و بازیکنان این تیم به این مسائل دامن بزنند چراکه این کار باعث نابودی این تیم می شود به نظر می رسد مسوولان شرکت ذوب آهن اصفهان نیز به این موضوع پی برده اند و درصدد ایجاد تغییرات در هیات مدیره باشگاه هستند.

وی افزود: پیش از شروع فصل، هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در جلسه ای با کربکندی، شرایط تیم فوتبال این باشگاه و مشکلات مالی آن را تشریح کرد و کربکندی پیش از شروع فصل از مشکلات مالی این باشگاه آگاه بود.

مهنام تصریح کرد: از اینرو کربکندی با آگاهی کامل، تیم فوتبال ذوب آهن را انتخاب کرد و به اعتقاد من این مربی نباید مسائل فنی را به مشکلات مالی تیم ربط دهد.

وی افزود: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای برون رفت از مشکلات فعلی و کسب نتایج بهتر به شوک نیاز دارد و به نظر می رسد مسوولان شرکت ذوب آهن اصفهان قصد دارند با ایجاد تغییرات در هیات مدیره و سیاست های این باشگاه، این شوک را به تیم فوتبال خود وارد کنند.

در روزهای اخیر برخی از رسانه ها از تغییر در هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان خبر داده اند.

مهنام گفت :به نظر می رسد مسئولان شرکت ذوب آهن اصفهان به این نتیجه رسیده اند که باید اعضای هیأت مدیره این باشگاه ریشه دار را تغییر داد که شاید این کار بتواند کمکی به وضعیت این باشگاه بکند./س

برچسب ها: اصفهان ، کربکندی ، مسائل ، مالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.