سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش کشور در خطر است!

دنيامالي: فدراسيون جهاني روئينگ هم به زودي نام اسبقيان را تغيير مي دهد!

رئيس سابق فدراسيون قايقراني کشورمان گفت: در حال حاضر چيزي که از اهميت بيشتري برخوردار است خطري است که ورزش کشورمان را تهديد مي کند.

احمد دنيامالي در خصوص درج نام وي به عنوان رئيس فدراسيون قايقراني در فدراسيون هاي جهاني کانوئينگ و روئينگ در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: طبق نامه کميته بين المللي المپيک ايران حق برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون هاي ورزشي را ندارد و اين در حالي است که در اين بين مجمع فدراسيون قايقراني برگزار شد.

وي گفت: برگزاري اين جلسه طبق قوانين بين المللي، غير قانوني بود و بر همين اساس نيز فدراسيون هاي بين المللي کانوئينگ و سيلينگ نيز نام من را به عنوان رئيس فدراسيون قايقراني ايران درج کرده است و به زودي نيز فدراسيون جهاني روئينگ اين موضوع را اصلاح مي کند.

دنيامالي افزود: در حال حاضر چيزي که از اهميت زيادي برخوردار است خطري که تمام رشته هاي ورزشي کشور را تهديد مي کند و در حال حاضر نيز اين معضل در حال گسترش است.

وي تصريح کرد: اينکه نام بنده و يا محمد شروين اسبقيان در سايت فدراسيون هاي جهاني درج شود اهميت ندارد و در حال حاضر بايد براي برطرف شدن اين مشکلات تلاش کنيم و مسئولان ورزش کشور بايد بدانند اين مسائل با مذاکرهه و لابي برطرف نمي شود و بايد به فکر چاره بود.

رئيس سابق فدراسيون قايقراني در خصوص مشکل اصلي در لغو سفر تيم ملي کاناپلو به رقابتهاي قهرماني جهاني اظهار داشت: دليل اصلي لغو سفر تيم ملي به رقابتهاي جهاني لهستان به دليل بحث تعليق بود و در صورت تاييد بنده آنها مي توانستند در اين مسابقات حضور پيدا کنند اما متاسفانه مسئولان وزارت ورزش در اين خصوص درخواستي از بنده نداشتند و با توجه به اينکه هدف ما حضور تيم هاي ملي در ميادين مختلف است به همين دليل در صورتي که مسئولان از من مي خواستند که با سفر قايقرانان کاناپلو به رقابتهاي جهاني موافقت کنم شکي نيست که اين کار را مي کردم و در حال حاضر آنها مي توانستند در اين بازيها حضور پيدا کنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.