سرانجام با وجود حاشيه هاي فراوان براي فدراسيون قايقراني در چندماه گذشته اين فدراسيون هم سروسامان گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، مجمع انتخاباتي فدراسيون قايقراني برگزار شد تا به نوعي حاشيه ها كم شود اما طبق شنيده ها برگزاري اين مجمع غير قانوني بود و همچنان احتمال تعليق فدراسيون قايقراني وجود دارد.

قرار بود مجمع انتخابات فدراسيون با حضور 4 نامزد برگزار شود اما پيش از آغاز مراسم راي گيري 3 نفر از كانديداهاي احراز پست رياست فدراسيون قايقراني به نفع محمد شروين اسبقيان كناره گيري كردند تا احتمال انتخاب اسبقيان قوت بگيرد و اين اتفاق نيز افتاد.

در اين مراسم نماينده كميته ملي المپيك نيز حضور نداشت كه به نظر مي رسد ناراحتي هاي اين كميته در قبال تغييرات و مشكلات قبل از المپيك همچنان پا برجاست.

پيش از برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون قايقراني نامه كميته بين المللي المپيك به ايران رسيد و در اين زمان اصلاح اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي هيچ مجمعي نبايد برگزار شود اما با اعلام وزارت ورزش قرار شد تا با برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون قايقراني تكليف رئيس آينده فدراسيون قايقراني مشخص شود.

پيش از برگزاري مسابقات المپيك به دليل تغييرات بوجود آمده در فدراسيون قايقراني بحث تعليق داغ شد و به اين ترتيب قايقرانان كاناپلو حضور در مسابقات جهاني را از دست دادند .

به نظر مي رسد پس از برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون قايقراني  در حال حاضر اين فدرراسيون به يك ثبات رسيده اما با توجه به نامه كميته ملي المپيك و قوت گرفتن تعليق فدراسيون بايد منتظر نشست تا ببينم در نهايت سرانجام اين فدراسيون به كجا ختم مي شود.

**روزهاي خوش قايقراني

چند ماه به عقب باز مي گرديم زمانيكه ملي پوشان به دور از حواشي خود را براي حضور در مسابقات المپيك لندن آماده مي كردند كه بنابر تصميم مسئولان وزارت ورزش تغييراتي در راس چند فدراسيون صورت بگيرد كه در اين بين قايقراني بيشترين حواشي را داشت و برخي اعتقاد داشتند مسئولان وزارت ورزش بايد در زمان مناسب اين تغييرات را ايجاد مي كردند اين زمان نيز پس از پايان رقابت هاي المپيك لندن بود .

**آغاز حاشيه ها

تصميمات مسئولان وزارت ورزش شروعي براي آغاز حاشيه ها در فدراسيوني بود كه به گفته مسئولان يكي از موفق ترين فدراسيون هاي ورزشي بود.

در پي اين اتفاق بسياري از مسئولان و اعضاي كادر فني تيم هاي ملي از سمت خود استعفا دادند به طوريكه شادي نيز اعلام كرد در رقابت هاي المپيك حضور پيدا نخواهد كرد.

با توجه به اينكه دنيامالي داراي پست هاي جهاني است به همين دليل با توجه به بركناري وي مسئولان فدراسيون جهاني نسبت به كنار گذاشتن دنيامالي بدون برگزاري مجمع انتخاباتي اعتراض كردند و از اين زمان بود كه بحث تعليق فدراسيون قايقراني مطرح شد.

**حضور در رقابت هاي المپيك

در شرايطي كه زمان زيادي تا آغاز رقابت هاي المپيك لندن باقي نمانده بود قايقراني به يكي از فدراسيون هايي تبديل شد كه حواشي زيادي را يدك مي كشيد به طوريكه به دليل بحث تعليق، حضور قايقرانان كشورمان در رقابت هاي المپيك نيز مشخص نبود.

در نهايت با موافقت دنيامالي قايقرانان به رقابت هاي المپيك لندن اعزام شدند تا بدون هيچ مشكلي آنها در اين مسابقات حضور پيدا كنند.

**ناكامي در المپيك

رقابت هاي المپيك لندن برگزار شد و متاسفانه قايقرانان با عملكردي دور از انتظار اين رقابت ها را به پايان رساندند تا اين احتمال قوت بگيرد كه حواشي بوجود آمده پيش از آغاز رقابت هاي المپيك در عملكرد آنها تاثير منفي داشت.

در نهايت بحث المپيك به پايان رسيده و در حال حاضر چيزي كه از اهميت زيادي برخوردار است قوت گرفتن تعليق فدراسيون قايقراني است و اميدواريم اين اتفاق رخ ندهد و حواشي كه گريبان فدراسيون قايقراني را گرفته است از بين برود و قايقراني به روزهاي اوج خود بازگردد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار