سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی:

فقط برای فوتبال و والیبال حامی پیدا می شود

لیگ ژیمناستیک هنری درحالی از فردا 15شهریور کلید می خورد که اغلب تیم های لیگ برتری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند.

نادر مدنی، سرپرست هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم امسال را با نام خانه ژیمناستیک ارومیه با کمک اداره تربیت بدنی استان به مسابقات لیگ برتر اعزام می کنیم.

وی ادامه داد: برای پیدا کردن حامی مالی با بسیاری از سازمان ها رایزنی کردیم امامتأسفانه هیچ یک از آنها راضی به همکاری با ما نشدند و تمام این حامیان برروی ورزش هایی مثل والیبال و فوتبال سرمایه گذاری می کنند.

مدنی از حضور ملی پوشان در این تیم خبر داد و گفت: امسال با سعیدرضا کیخا و محمد رمضان پور که عضو تیم ملی هستند قرار داد بسته ایم و با مربیگری خودم تمام تلاشمان را معطوف به قهرمانی می کنیم.

 رییس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی در خصوص قبول میزبانی مراحل لیگ ژیمناستیک هنری عنوان کرد: مسابقات لیگ آکروژیم 20مهر برگزار می شود و ما برای این میزبانی کاندیدا هستیم ولی پذیرش آن منوط به پیدا کردن حامی مالی است و مادر این راستا با چند سازمان رایزنی کرده ایم و در صورت پذیرش آنها این میزبانی را برعهده می گیریم./مح

برچسب ها: هیئت ، رییس ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.