سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سفر نجار به كهگيلويه و بويراحمد صورت گرفت

بازديد وزير كشور از بيمارستان 200 تختخوابي و ورزشگاه 15 هزارنفري ياسوج

وزير كشور در جريان سفر به استان كهگيلويه و بويراحمد به منظور معارفه استاندار جديد و توديع استاندار قبلي و براي اطلاع از آخرين وضعيت پيشرفت فيزيكي ورزشگاه 15 هزار نفري و بيمارستان در دست اجراي 200 تختخوابي ياسوج از اين دو پروژه بازديد كرد .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، مصطفي محمدنجار وزير كشور با تأكيد بر لزوم اتمام پروژه ورزشگاه 15 هزار نفري ياسوج گفت: طرح‌هاي مهر ماندگار بايد تا پايان كار دولت به بهره‌برداري برسند.

وزير كشور در ادامه بر تسريع در روند پيشرفت اين پروژه مهم به متوليان امر و پيمانكار اين پروژه تاكيد كرد و افزود: تمام تلاش دولت در چند ماه باقي مانده بر تكميل پروژه‌هاي در دست اجرا و يا به حداقل رساندن آنها است.

محمدنجار همچنين اظهار داشت: دولت طرح‌هاي مهم و كليدي كشور را در قالب طرح‌هاي مهر ماندگار قرار داده است و اعتبار آنها از منابع مختلف تامين شده است و همه اين طرح‌ها مي‌بايست تا خرداد ماه سال آينده به بهره‌برداري برسند.

بر اساس اين گزارش ورزشگاه 15 هزار نفري ياسوج از طرح‌هاي مهر ماندگار و از پروژه‌هاي مهم اين استان است كه هم‌اكنون 83 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و بيمارستان در دست اجراي 200 تختخوابي ياسوج داراي پيشرفت فيزيكي 58 درصدي است.

در اين بازديد كه استاندار جديد استان كهگيلويه و بويراحمد " سيدحسين صابري " و اكبر نيكزاد استاندار سابق و تعدادي از مسئولين استاني حضور داشتند، وزير كشور از آخرين وضعيت پيشرفت فيزيكي اين پروژه مهر ماندگار مطلع شد.

مراسم توديع و معارفه استانداران هم‌اكنون با حضور وزير كشور، نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه شهر ياسوج و تني چند از نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي ، فرمانداران، مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي و اصحاب رسانه در سالن اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي شهر ياسوج در حال اجرا است.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.