وزیر کشور در حکمی مجید آقابابایی را به عنوان اولین مدیر کل پدافند غیر عامل وزارت کشور منصوب کرد.

 به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، با توجه به اهمیت و نقش اجتناب ناپذیر پدافند غیر عامل در کاهش آسیب پذیری‌ها و افزایش پایداری و به منظور تقویت انسجام و وحدت رویه در این فرآیند، وزیر کشور در حکمی مجید آقابابایی را به عنوان اولین مدیر کل پدافند غیر عامل وزارت کشور منصوب کرد.

در بخشی از حکم وزیر کشور که خطاب به مجید آقابابایی صادر شده، آمده است: پدافند غیرعامل و گسترش آن در راستای سیاست‌های کلی نظام و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با توجه به اهمیت و نقش اجتناب ناپذیری که در کاهش آسیب‌پذیری‌ها و افزایش پایداری دارد، همواره باید در همه طرح‌ها، پروژه‌ها، زیرساخت‌ها، مراکز حیاتی و حساس و ... مورد عنایت ویژه قرار گیرد. لذا ضروری است با تدوین برنامه اصولی، دانش محور، روز آمد و مبتنی بر آخرین دستاوردهای علمی، نسبت به پیگیری برای تحقق این امر مهم در وزارت کشور و استانداری‌ها اهتمام فرمائید.

آقابابائی که از جانبازان دوران دفاع مقدس است، تا پیش از این، به عنوان معاون مدیر کل سیاسی وزارت کشور، خدمت می‌کرد، معاونت اداره کل امور مرزی و مبارزه با قاچاق وزارت کشور، از دیگر سوابق آقابابائی است.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار