سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

1352 کیلوگرم مواد غذایی آلوده در ماه رمضان معدوم شد

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:در طی طرح بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان 1352 کیلوگرم مواد غذایی آلوده معدوم شد.

مهندس قاسم قنبری، مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص آمار بازدید بازرسین این دانشگاه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در کل این ماه مبارک 29 هزار و 924 مورد بازرسی در مناطق تحت پوشش این دانشگاه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته است.

وی گفت: 1226 مورد بازدید از حسینه و مساجد و 2103 مورد بازدید از مراکز تولید و توزیع زولبیا و بامیه توسط بازرسین صورت گرفته است که از این تعداد بازدیدها 2649 مورد مختلف به مراجعه قضایی ارجاع داده شده اند، همچنین 18 مورد پلمپ کارگاه غیر مجاز تهیه زولبیا و بامیه داشتیم.

مهندس قنبری با بیان اینکه 254 مرکز پلمپ مواد غذایی و مراکز توزیع در این ماه داشتیم عنوان کرد: 1352 کیلوگرم مواد غذایی در طی بازرسی این یک ماه معدوم شدند، همچنین 1586 کیلوگرم زولبیا و بامیه نیز معدوم شده است.

وی ادامه داد: 95 نمونه برداری از زولبیا و بامیه در طی بازدیدها صورت گرفته که 81 مورد آن قابل مصرف و 14 مورد غیر قابل مصرف بودند.

وی با تاکید بر این که 475 مورد و رسیدگی به شکایات نیز در این ماه انجام شد عنوان کرد: خوشبختانه برنامه های بازدید امسال منسجم تر از سال گذشته بود. چراکه سال گذشته ادغام دانشگاه ایران انجام شد و به این خاطر نتوانستیم سال گذشته با یک برنامه ریزی درست به بازرسی ها بپردازیم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.