سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار علی آبادی با دبیر کل فدراسیون جهانی كاراته؛

چگونگی حضور كاراته در المپیك مورد بررسی قرار گرفت

علی آبادی به هنگام بازگشت از لندن با سفر به شهر استانبول ترکیه با دبیر کل فدراسیون جهانی كاراته در تركیه، دیدار و در خصوص چگونگی حضور این رشته ورزشی در بازی های المپیك به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمد علی آبادی رییس كمیته ملی المپیك ایران به هنگام بازگشت از لندن محل برگزاری بازیهای پارا المپیک 2012با با سفر به شهر استانبول ترکیه محل برگزاری چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته با 'جرج المپیوس' دبیر کل فدراسیون جهانی كاراته در تركیه، دیدار و در خصوص چگونگی حضور این رشته ورزشی در بازی های المپیك به بحث و تبادل نظر پرداخت.

رییس كمیته ملی المپیك گفت: در این دیدار درباره ارایه راهكارهایی برای گنجانیدن رشته ورزشی كاراته در بازی های المپیك تبادل نظر شد، ضمن اینكه با توجه به جایگاه کاراته ایران در آسیا و جهان ابراز امیدواری کرد در آینده کاراته ایران نقش بیشتری در تصمیمات و سیاستهای فدراسیون جهانی داشته باشد.

علی آبادی كه از نزدیك رقابت های لیگ جهانی كاراته را در سالن المپیك شهر استانبول تركیه مشاهده كرد، سطح این پیكارها را مطلوب توصیف كرد و گفت: با توجه به حضور كشورهای ژاپن و برخی از كشورهای اروپایی، این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزارشد و كاراته كاهای ایرانی نیز به نتایج خوبی دست یافته اند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.