سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اورژانس تخصصي قلب بیمارستان مدرس

اورژانس تخصصی قلب بیمارستان شهید مدرس امروز 13 شهریور با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسئولین بیمارستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل دکتر عبدالحمید باقری، رئیس بیمارستان مدرس در مراسم افتتاح اورژانس تخصصی قلب این بیمارستان افزود: افتتاح اورژانس تخصصی قلب در فاز یک برنامه های نوسازی و ساخت این بیمارستان قرار داشت که امروز با7 تخت مجزا، اکو و تست ورزش و تجهیزات لازم با هزینه بالغ بر 450 میلیون تومان با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

وی گفت: تجهیز و نوسازی اورژانس این بیمارستان به 13 تخت یک اتاق عمل سرپایی رادیولوژی و اتاق ایزوله در فاز 2 برنامه های این بیمارستان قرار دارد که تا 2 ماه آینده به طور رسمی افتتاح می شود.

باقری با بیان اینکه بخش جراحی قلب پست ICU نیز طی دو ماه آینده به بهره برداری می رسد عنوان کرد: روزانه 150 مراجعه به اورژانس این بیمارستان می شود که 47 درصد بیماران آن قلبی هستند که از ابتدا این بیماران تریاژ و جدا سازي می شوند و ظرف 6 تا 12 ساعت آزمایشات آنزیمی،  تست ورزش، و تشخیص نهایی صورت می گیرد.

باقری با تاکید بر اینکه از اول تیر ماه متخصص قلب مقیم در اورژانس به طور شبانه روزی حضور دارد اظهار داشت: این امر باعث شده که سرعت رسیدگی به بیماران قلبی و کیفیت درمان بسیار افزایش پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: روزانه 7 تا 10 عمل جراحی قلب در این بیمارستان انجام می شود و ماهی 5 تا 6 هزار مراجعه کننده به درمانگاه ها صورت می گیرد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.