سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

142 نهاد فعال در جشنواره فناوری نانو حضور دارند

حدود 160 شرکت دانش بنیان و مرکز علمی برای حضور در پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ثبت نام اولیه کرده اند.

مجید کاظمی، مدیر اجرایی پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو در گفتگو با خبرنگار دانش های روز باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:

حدود 160 نهاد دولتی و خصوصی برای حضور در جشنواره ثبت نام کرده اند که 142 مورد از آنها به تأیید ستاد فناوری نانو رسیده است.

وی ادامه داد: ایجاد غرفه تاریخچه نانو در ایران، حضور پررنگ تر بخش دانش آموزی و شرکت محصولات جدید از تفاوت های مهم پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو نسبت به سال گذشته است.

مدیر اجرایی پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو تصریح کرد: سال گذشته 25 هزار نفر از مردم عادی، دانش آموزان و کارشناسان از جشنواره فناوری نانو بازدید کردند و امسال برنامه ریزی کرده ایم تا طیف مخاطبان خود را تغییر داده و حضور مدیران و کارشناسان را در این جشنواره برجسته تر نماییم.

کاظمی افزود: نهادهای ترویجی یکی از بخش های فعال پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو هستند که شامل باشگاه دانش آموزی نانو، فروشگاه کتاب تخصصی و انجمن های دانشگاهی می شوند.
وی گفت: مراکز علمی، شرکت های صنعتی، مؤسسه خدمات فناوری تا بازار و بخش بین الملل از دیگر نهادهای فعال در این جشنواره محسوب می شوند.

کاظمی یادآور شد: برگزاری اولین فرم بین المللی فناوری نانو با موضوع تجاری سازی، صنعت و بازار و برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی و مراسم تجلیل از برترین های فناوری نانو از برنامه های جانبی پنجمین جشنواره نانو هستند.
گفتنی است، پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو 13 تا 17 مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.