سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوي کميسيون امنيت ملي مطرح كرد

آزادي زندانيان ايراني در آمريکا در اولويت کميته حقوق بشر مجلس

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به نامه خانواده‌هاي زندانيان ايراني در آمريکا به دبير کل سازمان ملل متحد، گفت: پيگيري موضوع زندانيان سياسي ايراني در آمريکا از اولويت‌هاي کميته حقوق بشر اين کميسيون است.

سيد حسين نقوي حسيني نماينده ورامين با اشاره به نامه خانواده‌هاي زنداني در آمريکا به دبير کل سازمان ملل متحد به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت:‌ کميته حقوق بشر مجلس در دور هشتم پيگير مسئله زندانيان ايراني در بند آمريکا بود که اين روند با تمام توان ادامه خواهد داشت.

وي تصريح کرد: کميته حقوق بشر در مجلس نهم نيز شروع به کار کرده و پيگيري موضوع زندانيان ايراني در آمريکا در دستور کار اين کميته قرار خواهد گرفت.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه دفاع از حق و حقوق ملت ايران در مجامع بين الملل از اولويت‌هاي اين کميسيون است، خاطر نشان کرد: کميته حقوق بشر تا به نتيجه رسيدن نامه خانواده‌هاي زندانيان ايران در آمريکا به دبير کل سازمان ملل متحد پيگير اين مسئله خواهد بود.
گفتني است؛ در جريان سفر اخير "بان کي مون" دبير کل سازمان ملل متحد به تهران خانواده‌هايي که عزيزان بي گناه آنها در زندان  آمريكا و ديگر کشورها به سر مي‌برند خواستار آزادي بي قيد و شرط آنها شدند.

انتهاي‌پيام/
برچسب ها: زندانی ، ایرانی ، آمریکا ، حقوق ، بشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.