سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادي" روز شنبه

مهم ترین عناوین خبری "گروه اقتصادي " که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بازار طلا و جواهر در امان از مصنوعات خارجي ،بازار خانه هاي با متراژ پايين داغ داغ شد،نقطه عطفی در توسعه صادرات و تجارت خارجی کشور و ... می باشد.

مهمترین عناوین اخبار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:

بازار خانه هاي با متراژ پايين داغ داغ شد



 این روزها اکثر افراد در بازار مسکن در تلاش هستند تا واحدی را خریداری کنند، در این بین آن دسته از افرادی که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند بیشتر از دیگران سعی دارند تا با کمک وام یک واحد بسیار کوچک را خریداری کنند.

بازار طلا و جواهر در امان از مصنوعات خارجي



رئيس اتحاديه توليد کنندگان طلا و جواهر استان تهران گفت: با اجراي قانون ممنوعيت ورود مصنوعات طلاي خارجي از سال گذشته فروش مصنوعات توليد داخل در بازار رونق گرفته است.

نقطه عطفی در توسعه صادرات و تجارت خارجی کشور


 اجلاس سران جنبش عدم تعهد فرصتی تاریخی برای توسعه صادرات خواهد بود بايد تولیدکنندگان، صادرکنندگان اتحادیه های صادراتی بتوانند از فرصت بوجود آمده در جهت رونق صادرات کشور بهره گيرند.

ساماندهي قيمت گوشت و مرغ


مديرکل تأمين و توزيع وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد : قيمت گوشت مرغ در بازار ساماندهي و تعديل شده است و با توجه به تامين نهاده ها و برنامه ريزي هاي بخش توليد، هيچ مشکلي از لحاظ تامين نياز بازار وجود دارد.

هنوز هيچ تسهيلات بانکي به زلزله‌زدگان پرداخت نشده است

 نماينده اهر و هريس با اشاره به اهم مشکلات و نارسايي‌هاي مناطق زلزله‌زده آذربايجان گفت: تا‌کنون هيچ يک از تسهيلات بانکي مصوب دولت به مردم آسيب‌ديده پرداخت نشده است.

ریاست ایران بر جنبش عدم تعهد،تحول اقتصادی کشورهای عضو را به همراه دارد


رییس شبکه خانه های صنعت و معدن گفت: برگزاری اجلاس سران غیر متعهد و ریاست 3 ساله ایران بر آن، فرصتی مناسب برای توسعه مبادلات تجاری است که فعالان بخش خصوصی باید از آن بهره مناسب ببرند.

سير نزولي سكه در يك هفته قبل
بازار سكه در شرايطي هفته گذشته را پشت سر گذاشت كه بهاي سكه ها بعد از نوساناتي با سير نزولي همراه شد و اين در حالي است كه اولين روز كاري هفته قبل قيمت ها سير صعودي چشمگيري به خود گرفتند.

بازار ارز در انتظار راه اندازي بورس ارزي


در هفته گذشته ارزها در بازار افزايش بها را از سر گرفتند و دلار پس از افت و خيزهايي در روز چهارشنبه بر روي رقمي قرار گرفت كه نسبت به آغازين هفته 4 تومان رشد داشت.

اشتغالزایی 7هزارو682 نفری باراه اندازی واحدهای صنعتی جدید
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید در شهرک های صنعتی کل کشور طی ایام هفته دولت، زمینه اشتغالزایی مستقیم 7هزارو 682نفری به وجود می آید.

سفر رئيس جمهور پاكستان به مشهد مقدس




با توجه به استقبال بي نظير اجلاس سران از جاذبه هاي توريستي كشور، آصفعلي زرداري رئيس جمهور پاكستان امروز به مشهد مقدس سفر مي كند.

افتتاح پروازهاي هوايي عمان-اير در تهران
 پروازهاي خطوط هوايي عمان-اير به تهران از امروز به طور رسمي آغاز به كار كرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.