سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين وضعيت پرونده شكايت مشايي از گلپور؛

وكيل مشايي: هنوز حكم دادگاه ابلاغ نشده است

وکیل مشائی گفت: آخرين جلسه دادگاه برگزار شده و حکم دادگاه درباره شکایت موکلم از رضا گلپور و سایت عماریون صادر شده اما هنوز ابلاغ نشده است.

علی اصغر حسینی در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در مورد آخرين وضعيت پرونده شكايت اسفنديار رحيم مشايي از رضا گلپور و سايت عماريون اظهار داشت: 24 مردادماه سال جاري آخرين جلسه دادگاه در اين زمينه برگزار شد و بر اساس قانون قاضی یک هفته پس از آخرين جلسه دادگاه حکم پرونده را صادر می‌کند كه در شرايط حاضر منتظر ابلاغ حكم صادر شده از سوي قاضي به متهم هستيم.

وكيل مشايي ادامه داد :طبق آخرين اخبار قرار است طي هفته جاري حكم نهايي ابلاغ شود كه  در صورت اعتراض به حكم در مورد آن تصميم گيري مي‌شود.

گفتني است؛ چندي پيش وکیل اسفندیار مشایی شکایتی را علیه رضا گلپور و سایت عماریون در شعبه 12دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح کرد كه در این شکایت ادعا شده بود رضا گلپور با انتشار مطلبی در این سایت مطالبی خلاف واقع را علیه رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح کرده است.

در ادامه پرونده با صدور کیفرخواست علیه رضا گلپور و مدیر سایت عماریون به شعبه 1057 مجتمع قضائی کارکنان دولت فرستاده شد كه روز 24 مردادماه رضا گلپور در دادگاه حاضر  و كيفرخواست وي قرائت شد.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: گلپور ، مشایی ، حقوقی ، حکم ، حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.