دبيرکل جنبش عدالت و مهرورزي، در همايش اعلام موجوديت اين جنبش در مشهد گفت:‌ اين جنبش به هيچ گروه و جريان خاصي وابسته نبوده و جزء حاميان مشائي به شمار نمي رود.

به گزارش خبرنگار سياسي اعزامي باشگاه خبرنگاران به مشهد مقدس، در همايش اعلام موجوديت جنبش عدالت محور و مهرورزي در نوبت عصر بسياري از چهره هاي سياسي و مذهبي حضور داشتند.

در ابتداي اين همايش،‌ حجت الاسلام موسوي، دبيرکل مجمع تفاهم اديان با اشاره به اينکه مردم در سراسر جهان با گرايش به اسلام در حال افزايش بصيرت خود هستند،‌ گفت:‌ در شرايطي که جهان در آن قرار دارد به ويژه در کشورهاي انقلابي همچون مصر و ليبي هيچ ديني همچون اسلام کارآمد نخواهد بود.

وي افزود:‌ امروزه ملت هايي که قيام خود را آغاز کرده اند همگي با الگوگيري از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران راه و روش خود را مشخص کرده اند،‌ لذا مردم ايران نيز بايد با حفظ مسير خود در خط رهبري و جلوگيري از انحرافات، به راه خود ادامه داده و حکومت سازنده‌اي را تشکيل دهند.

در ادامه اين مراسم، حجت الاسلام مرتضوي، در خصوص ايجاد بصيرت در بين مردم و علما، اذعان داشت: در صورتي که ملت ايران و همه مسئولين از همه شرايطي که بعد از انقلاب ايجاد شده بود، با تمام نيرو و توان خود استفاده مي کردند،‌ ما بايد در اين شرايط دنيا را تسخير مي کرديم، اما متاسفانه از اول انقلاب عده اي خواب بودند و برخي از چهره هاي عالم‌نما که تخريب انقلاب را در دستور کار خود قرار داده بودند،‌ پا به عرصه گذاشتند، ولي به حمد خدا با درايت مقام معظم رهبري اين جريانات منحرف خنثي شدند.

وي با اشاره به اينکه ما داراي رهبري والا،‌ با درايت و با بصيرت هستيم،‌ خاطر نشان کرد: کساني که پيرو خط بني‌صدر و فدائيان خلق و امثال اينها هستند،‌ بايد بدانند که راه براي آنها به پايان رسيده است، ولي به تمام ملت ايران توصيه مي کنم  ذهن جوانان و کودکان خود را روشن نمايند تا عرصه براي ورود دشمن تنگ شود.

در پايان اين مراسم،‌ حسين سعيدي، دبير جنبش مهرورزي و عدالت در خصوص فعاليت‌هاي اين جنبش، گفت:‌ جنبش مهرورزي از سال 1384 فعاليت هاي خود را با مجموعه هايي از شخصيت هاي حزب اللهي،‌ خادمين انقلاب و بسيجيان آغاز کرد و با همراهي با محمود احمدي نژاد او را به کرسي رياست جمهوري رساند.

وي افزود:‌ اين جنبش در دوره سخت فتنه 88 همدوش برادران بسيجي در برابر هجمه هاي وارد شده به نظام از سوي برخي از جريانات خاص وارد عمل شده و اجازه هيچ تجاوزي را به هيچ کس نداده است.

سعيدي خاطر نشان کرد:‌ اين مجموعه با شعار مهرورزي در کنار رئيس جمهور در دوره انتخابات 84 و 88 حضور داشته و توانسته رئيس جمهور محبوبي را که در دل جوانان و همه قشرهاي جامعه جاي دارد، همراهي کند و اين همراهي و همدلي باعث شد که شخص رئيس جمهور با 26 ميليون رأي پيروز قاطع انتخابات باشد.

دبير جنبش عدالت و مهرورزي، با اشاره به اينکه اين جريان قصد سهم‌خواهي ندارد، تصريح کرد:‌ کساني که از گفتمان امام(ره)، انقلاب و رهبري ادعاي سهميه مي کنند، خون شهدا را ناديده گرفته اند و قصد عبور از ولايت را دارند،‌ ولي مجموعه مهرورزي به عنوان حامي خط اصيل ولايت اجازه نخواهد داد که اين امر صورت بگيرد.

سعيدي،‌ در خصوص برخي از جريانات خاص وابسته به دولت، گفت:‌ متاسفانه برخي از اشخاص در نهاد رياست جمهوري جرياني را عليه مهرورزان بوجود آوردند که امروز در اين همايش استاندار خراسان جنوبي با فشاري که از سوي جريان انحرافي بر او وارد شده بود، اجازه برگزاري اين همايش را به صورت مورد نظر ما نداده است.

دبير جنبش عدالت و مهرورزي، خطاب به رئيس جمهور کشور،‌ گفت: از شما مي‌خواهيم که به مسير ولايت برگرديد و نسبت به برخي از جريانات خاص تصميم جدي بگيريد.

سعيدي، در خصوص هجمه هاي وارد شده به جنبش عدالت و مهرورزي در اين چند وقت اخير،‌ اذعان داشت: برخي ما را به جريان فتنه و انحرافي متهم مي کنند و اين موضوع را به مراجع نيز اطلاع دادند ولي ما از مراجع عظام خواهشمنديم که از مشاوران خود راهنمايي بگيرند تا اينگونه تناقضات در خصوص جنبش مهرورزي از بين برود.

وي خاطر نشان کرد:‌ گرفتن کرسي هاي مجلس نهم ارزش فراواني ندارد، لذا از همه بزرگان خصوصا علماي حوزوي،‌ انديشمندان و همه جوانان مي خواهيم که در خط ولي فقيه در اين مجموعه حرکت کرده و از هيچ چيز نهراسند.

سعيدي با اشاره به اينکه بسياري از مدعيان ولايت مداري در فتنه 88 موضع خاصي نداشته اند، افزود:‌ چرا برخي از مسئولان زماني که منافعشان به خطر مي افتد از نظام پا پس مي کشند و در خصوص فتنه رخ داده در سال 88 هيچ گونه تصميم و موضع رسمي اتخاذ نمي کنند اين گروه بايستي پاسخگوي مردم باشند.

دبير جنبش عدالت و مهرورزي، با اشاره به اينکه اين جنبش زير چتر اصولگرايي و خصوصا هدايت آيت الله مهدوي کني قرار دارد، اذعان داشت:‌ ما قصد داريم برخلاف کساني که از هزينه‌هاي بيت المال به جايي رسيده اند و بر خلاف کساني که قصد تقسيم غنايم دارند، در مسير ولايت گام برداريم، لذا امروز جنبش مهرورزي رسما اعلام موجوديت مي کند تا در مقابل هجمه هايي که در شرايط فعلي وجود دارد،‌ حرکت کند.

سعيدي در اين مراسم با سوگند به قرآن کريم خاطر نشان کرد:‌ که اين جنبش از بدو تاسيس تاکنون با مشائي پرستان هيچ گونه روابطي را نداشته اند، لذا از همه بزرگان اصولگرا مي خواهيم به بچه هاي حزب اللهي کمک کنند.

وي، اظهار داشت:‌ اين جنبش با 650 هزار نفر آماده خدمت کردن به ملت شريف ايران است، لذا از تمام کساني که در خط ولايت حرکت کرده اند در انتخابات مجلس نهم حمايت خواهد کرد.

دبيرکل جنبش عدالت و مهرورزي، در پايان خاطر نشان کرد: اين جنبش به هيچ گروه، جريان و حزب خاصي وابسته نيست و خود را سرباز ولايت مي داند و جز در اين مسير در هيچ مسير ديگري حرکت نمي کند.

 

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار